|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Norsk Folkehjelp - tiggetelefonJeg fikk akkurat en telefon fra et svensk telefonnummer, det var en dame som takket i det vide og det brede for at jeg for halvannet år siden hadde gitt penger til barna i Sudan, eller noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Norsk Folkehjelp - tiggetelefon.Har ikke fått noe lignende nei, men ble sittende med relativt store øyne og lese innlegget ditt.
![]() |
#3 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norsk Folkehjelp - tiggetelefonJeg gir fast til Norsk Folkehjelp, og ja, de har litt spesielle telefontiggere i sine rekker.
![]() |
#5 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norsk Folkehjelp - tiggetelefonOi, det så jeg ikke før nå.
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Norsk Folkehjelp - tiggetelefon
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Norsk Folkehjelp - tiggetelefonSkal sjekke opp nummeret hvis tiltakslysten kommer og tar meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
villende
|
![]() Sv: Norsk Folkehjelp - tiggetelefonJeg gir aldri penger til Norsk Folkehjelp. Det er alt for lite av pengene som havner der de burde havne. Frelsesarmeen får derimot penger både titt og ofte (hver gang jeg treffer på en soldat, faktisk). :avsporer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Norsk Folkehjelp - tiggetelefonNå er jeg vanligvis blid som solen mot telefoneselgere jeg da, så det beviser jo at dette må ha vært ordentlig ille. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Norsk Folkehjelp - tiggetelefonJeg elsker å være slem og fæl
![]() |
#13 |
Textrovert
|
![]() Sv: Norsk Folkehjelp - tiggetelefonJeg avbryter dem ganske raskt og sier at "slikt tar jeg aldri per telefon" og de aller fleste er da høflige og ønsker meg en god dag og legger på. Men de ringte fra Stine Sofies Stiftelse og da jeg sa det samme der, fikk jeg surt tilbake "ikke om det er en GOD sak heller?". Da sa jeg bare" nei, ikke da heller. Ha det bra." og la på. Da ble jeg faktisk sur. Telefonselgere som vet å ta nei for et nei, kan jeg leve med.
![]() |
#14 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Norsk Folkehjelp - tiggetelefonJeg synes det høres langt over kanten ut, og jeg hadde blitt veldig sint. Jeg er en av de (få) høflige som ikke liker å avbryte telefonselgere, så jeg blir ofte hengende en stund og føle meg stadig mer ukomfortabel. Dette hadde jeg vurdert å rapportere.
![]() |
|
|