Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-07, 19:21   #1
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

Noen liker mørk, noen lys, noen liker den kald, noen liker den varm. Sjokolade er viktig, det er hevet over enhver tvil.

Men selv sjokomane mennesker som jeg har noen sjokolader jeg ikke liker. Det skal mye til før jeg lar meg friste av After Eight eller lignende. De får ligge i fred. Det samme gjelder sånn kjip smågodtsjokolade som finnes i i enkelte butikker, altså sånn som ikke er Nidar, Freia eller Minde. Det er en hån mot sjokolade,- så søtt at ingen over fem år kan like det.

Snickers og Milky Way er også ugøy.

Er det sjokolader du ikke orker?

Gammel 25-09-07, 19:23   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

Jeg får brekninger bare av tanken på Smash. Det er vel den eneste jeg ikke takler.

Gammel 25-09-07, 19:25   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gullbrød er ikke noen sto favoritt hos meg.

Men for all del, om det er det eneste som finnes så …

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:26   #4
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Merkelige folk

Både Gullbrød og Smash er jo snadder.

Gammel 25-09-07, 19:28   #5
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Bounty - den sjokoladen klarer jeg bare ikke

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:28   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

BLÅTT gullbrød, kom jeg på. Det er ikke noe godt, egentlig. Eller, det går an. Rød Bounty er også litt merkelig. Men begge kan spises i nøden, det er bare Smash jeg virkelig ikke tar i med ildtang.

Gammel 25-09-07, 19:28   #7
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tja - After Eight, Kit Kat og Nero får ligge i fred for meg. Sånne småsjokolader med lakris likeså. Ellers så går det meste ned her :søtmons:

Gammel 25-09-07, 19:28   #8
Frantzen
Passiv

Standard

Ja, det er noen av dem... ikke-like-sjokoladen über alles er hvit sjokolade :grøss:

Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:29   #9
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjokoladekarameller med sjokoladetrekk. Teller de? De kan få ligge i ro for meg. Smash er ikke godt.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:29   #10
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mye utenlandskprodusert, lys sjokolade jeg ikke takler. Jeg er heller ikke glad i sjokolade av type Caramello, som er så søtt at tennene knirker. Når jeg tenker meg om liker jeg de færreste typer sjokolade. Jeg har kanskje 10 typer jeg spiser, resten er ugreit. Jeg spiser til gjengjeld svært mye av de jeg liker.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:30   #11
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

BLÅTT gullbrød, kom jeg på.

Hæ? Hva er det?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:32   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Gullbrød med blått papir istedetfor rødt. Det er med lys sjokolade. Rød Bounty er med mørk sjokolade. Selges i snopeforretninger.

Gammel 25-09-07, 19:33   #13
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Tror den heter Longerin eller noe sånt, den eneste sjokoladen jeg fint kan la ligge.

Gammel 25-09-07, 19:35   #14
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Tror den heter Longerin eller noe sånt, den eneste sjokoladen jeg fint kan la ligge.

Lohengrin eller noe sånt ja - den står jeg også over. Caramello likeså

Gammel 25-09-07, 19:37   #15
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Snickers. Og hvit sjokolade med mindre den spises sammen med mørk. Liker heller ikke likørsjokolader og sjokolade med mint og appelsinsmak.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:42   #16
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg rører ikke:

• Stratos
  • Mars/Japp
  • Daim
  • Gullbrød og alt annet som inneholder Marsipan
  • Lohengrin
  • Center og alt annet med Karamell eller Toffee inni

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:44   #17
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Karamellsjokolade
Troika
Japp

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:50   #18
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Ja, det er noen av dem... ikke-like-sjokoladen über alles er hvit sjokolade :grøss:

Det er ikke jeg noe glad i heller.
Jeg er ikke glad i veldig mørk sjokolade, så sånn 75% kakao-opplegg får ligge for meg.
Liker ikke KitKat, og Lohengrin,(det skrives helt sikkert ikke sånn, jeg ser at det er feil) Lion (er det ikke det den heter?) Crispo, i det store og hele sjokolade med smakstilsetning er skikkelig nedtur.
All dritten de skal drive og putte i melkesjokoladen - fy på seg!

Og marsipan er direkte ekkelt. Jeg prøver hver jul, for de stengene med sjokolade på ser jo SÅ gode ut. Pføy!
Smash er en av mine favoritter faktisk. Når den har ligget i kjøpeskapet, og er helt hard - nam nam

Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:52   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det eneste jeg kan bidra med i denne tråden er at det faktisk skrives Lohengrin.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:52   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Marsipan er jo himmelrike. Kan ikke vente til neste måned. :sikle:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.