|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?Fruktnøtt, likørsjokolader og de fleste mørke sjokolader får ligge i fred for meg, selv om vi ikke har noe annet og jeg er alsri så fysen.
|
|
|
#42 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?Jeg er ikke noe glad i sjokolade uten fyll eller tilsetninger av et eller annet, dvs. ren sjokolade. Av sjokolade med fyll, er det minst omsetning på dem som inneholder nougat, kokos eller likør/annen alkohol.
|
|
|
#43 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?Jeg synes Stratos er skikkelig ekkelt. :urk:
|
|
|
#45 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?Jeg kan ikke fordra Troika. Men slik jeg ser det så er ikke troika sjokolade heller da. Det er jo bare alt mulig annet.
|
|
|
#46 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?Raider. Jeg vet at den har byttet navn, men jeg liker den fortsatt ikke.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?Jeg ser til min store forbauselse at det er mange som ikke liker sjokolade med appelsin, det er jo den aller beste kombinasjonen som finnes! Sjokoladekake nesten uten mel, med appelsinlikør!
|
|
|
|
#49 |
|
Textrovert
|
Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?Tysk eisschokolat.
|
|
|
#50 |
|
Smugleser
|
Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?Ah! Endelig! Hadde glemte likørsjokolade (tenker ikke på det som sjokolade). Det spiser jeg faktisk ikke.
|
|
|
#51 |
|
Perspektivutvider
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?Den i 10 kr julekalendere. Æsj
|
|
|
#52 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?Smash er jo kjempegodt. Men det var jo ikke det du lurte på.
|
|
|
#53 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?Jo, ALLE sjokoladene som er i disse "smågodt" posene. Minde tro?
|
|
|
#54 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?All sjokolade fra Freia :kvalm:, sjokolade med Lakris, Minde sjokolade, Bounty, Kit kat, Mokkabønner, Kremtiopper, sjokolade med nøtter, Appelsin sjokolade, marsipansjokolade og Mandelstang
|
|
|
#57 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?Jeg er ikke glad i lys sjokolade, og hvit sjokolade spiser jeg aldeles ikke - det er py.
|
|
|
#58 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?Snickers klarer jeg ikke i det hele tatt. Æsj. After Eight er yndlingssjokoladen min.
|
|
|
#59 |
|
trøtt
|
Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?
|
![]() |
|
|