Sv: Spin off: Mest interessante do-opplevelse
Tja... Min særeste do-opplevelse gjelder ikke meg som førsteperson, men jeg var difinitivt deltakende. Jeg må ha vært 11-12 år gammel, tror jeg.
Vi var ute og reiste med ferge, skulle være på på hytta hele sommeren, og Pellepus var med i kattebur. Etter en stund blir katta så urolig, og mor sier han kanskje må tisse. Jeg fikk i oppdrag å ta katta med på do...
Særlig...
Mor Inagh holder katta over den pittelille håndvasken, med en tanke om at katter sikkert ikke tisser så ille...
Særlig...
Det er mulig katter ikke tisser så ille - men skitredde katter, er bokstavlig talt skitredde... Katta skeit i vinkel - fylte den pittelille vasken, skeit på do, på vegger - det svatt opp i taket...
Katta fikk panikk, mor Inagh fikk panikk - panikkslagen katt klorer, mor Inagh slipper panikkslagen katt... oppi håndvasken som er full av kattemøkk...
Mor Inagh har nå virkelig panikk, åpner døra, med det resultat at Pellepus, innsauset i skit, forsvinner ut blant passasjerene...
Alle som vet hvordan kattemøkk lukter kan tenke dere at mor Inagh sin mor ikke var spesielt blid over å måtte skure ned toalettet på ferga... for så å skure panikkslagen katte...
som mor Inagh fant igjen i et hjørne av ferga, omringet av små barn som ville kose pus...
Jadda...