Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Høst/vinterjakke til vestlandsvær (str. 3 år)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-07, 20:50   #21
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høst/vinterjakke til vestlandsvær (str 3år)

Ja jeg vet. Det må være hormonene mine. Pleier da ikke være slik.

:leter etter unnskyldning:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 20:55   #22
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Blå er jo kjempefin farge

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 20:56   #23
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jo men helheten på designen på jakken jeg ikke likte, æsj, nei nå må jeg gi meg.
Får gå å bytte i morgen.

Gammel 25-09-07, 21:22   #24
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Finnes det et bilde av den på nettet?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:46   #25
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Har du vært på den sportsbutikken med Rema? Der hadde de mye i forrige uke. Vi kjøpte rød skogstad til Nine. Etter år med prøving har vi funnet uta at det er det eneste som duger her hvor det regner slik. Jeg vedder på at det ikke regner mindre der du bor.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 22:02   #26
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Sv: Høst/vinterjakke til vestlandsvær (str. 3 år)

Ved Rema???
Den der oppe på R?

Gammel 25-09-07, 22:03   #27
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Ved Rema???
Den der oppe på R?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 22:06   #28
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Hmm. får ta turen der i morgen da etter at Lindex er unnagjort. Håper bare mannen tok var på kvitteringen . (pengemannen).

Gammel 27-09-07, 10:06   #29
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Softshell er ikke vanntett og kan tidvis være ganske klamt. Ikke en fullverdig jakke hvis man bare skal ha en.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 10:17   #30
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Herlighet da kvinnfolk, skjerpings. Blått funker da fint til jenter.

:enig: Tøyse-vinglepetra av en sitrusfrukt Det er jo bare å ha "jentefarge" på lue det!

Gammel 27-09-07, 10:22   #31
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Ja jeg vet. Det må være hormonene mine. Pleier da ikke være slik.

:leter etter unnskyldning:

Nei - det vet vi jo alle! - Du tar jo EGENTLIG beslutninger så lett som bare det

Ok, så er jeg ikke det hakk bedre selv da...*Mandarinens sjelevingler*

Gammel 27-09-07, 13:13   #32
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Og jeg endte selvsagt opp med at vi beholdt jakken.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.