Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-07, 09:25   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?

Jeg har endelig funnet et par luer som ikke får meg til å se ut som om jeg har rømt fra en eller annen lukket intitusjon, og jeg føler meg så kul når jeg har dem på, at så fort det kryper under 5 grader bor jeg i dem.

Den ene er strikket av noen jenter på den videregående skolen borti gata her. De solgte til inntekt for klassetur. Den andre er en lue som nesten ser litt ut som slike bøttehatter små barn bruker om sommeren. Den er i et eller annet fancy skimerke (som for såvidt også har flere kule luer), men husker ikke hva det heter. Jeg har lyst til å si Biovac, men jeg skjønner at jeg tar feil når jeg googler det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.