Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Synger du offentlig?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Synger du så andre kan høre deg?
No! Never! Never! 4 3,57%
Kun foran de stakkars uskyldige små 29 25,89%
Tja, hvis det er rivende fengende låt på P4 16 14,29%
Jeg synger med på favorittene mine på konsert 32 28,57%
Jeg tar meg i å nynne på alt fra Timbuktu til barnesanger på butikken 34 30,36%
Kun når fylla har skylda 12 10,71%
Hvor som helst, når som helst (utenom i operaen) 43 38,39%
Jeg synger profesjonelt. 3 2,68%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 112. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-07, 23:51   #21
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synger du offentlig?

Hvor som helst, når som helst - men neppe til "Kokken Tor", makan til fæl låt!

Jeg elsker karaoke også, til et par kollegaers store fortvilelse på jobbfester.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 00:03   #22
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Synger når som helst, hvor som helst. Hadde gjerne sunget i Operaen og jeg om jeg bare hadde kommet til

Har sunget mye offentlig, både i kor og som solist med ulike ensembler, så jeg er ikke redd for å synge verken til Raga eller på bussen med min lille

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 00:13   #23
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg unner ingen å høre meg synge.

Gammel 30-09-07, 00:34   #24
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg har forresten en lei tendens til å synge når jeg _tror_ jeg er alene...det være seg i bilen, eller ute på tur, med mp3`n på øret...

Jeg sto en gang i et lyskryss. Radioen sto på, og jeg sang med, høyt og tydelig...helt til jeg kom på at vinduet mitt var åpent... En kjapp titt ut fortalte meg at han i bilen ved siden av også hadde vinduet åpent, og det gliset hans fortalte meg at han hadde hørt...

Var glad da det omsider ble grønt jeg... *flau*

Og mp3`n har gitt meg så mange flaue opplevelser at jeg ikke gidder nevne det en gang.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 00:38   #25
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er stort sett mine kjære små som må gjennomgå. Ellers så er det sent en kveld på fest eller alene i bilen.

Gammel 30-09-07, 00:43   #26
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pleier ikke gå og gale og synge på butikken akkurat, men jeg synger ofte og gjerne, både alene og sammen med andre. Det hender til og med at jeg blir bedt om å synge.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 00:47   #27
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dessverre.

Eier ikke sangstemme eller en smule talent, men allikevel tar jeg meg stadig vekk i å syngenynne på en eller annen sang. Uten å tenke på de stakkarne som måtte høre meg.

Gammel 30-09-07, 00:49   #28
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Synger hvor som helst. Og med støttepromille, høyt også.

Er en jævel på Sing Star.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 01:01   #29
Frantzen
Passiv

Standard

Ja, jeg synger på konsert, men bare når vi "skal" - når alle andre synger også (bortsett fra han sidemannen din da) :skiller meg ikke ut:

Ellers synger jeg masse på jobben da (barnehage), men det er vel knapt offentlig?
Har også sunget i et bryllup og i en begravelse ++

Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 01:01   #30
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rett som det er, tar jeg meg selv i å gå og gaule og synge hvor som helst og når som helst...

Og fireåringen min syns det er pinlig allerede.

Gammel 30-09-07, 01:03   #31
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Rett som det er, tar jeg meg selv i å gå og gaule og synge hvor som helst og når som helst...

Og fireåringen min syns det er pinlig allerede.

Syns du synger fint, jeg!

Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 01:03   #32
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Syns du synger fint, jeg!

Takk vennen.

Gammel 30-09-07, 01:05   #33
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja.

Gammel 30-09-07, 01:15   #34
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Åjada. Hvor som helst,når som helst Er svært gjerne forsanger på Ollebolle på babysang, fersempel! Falsk beskjedenhet må vike for ekte sangglede der, gitt!

Gammel 30-09-07, 01:48   #35
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synger.

Gammel 30-09-07, 09:46   #36
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg synger i dusjen og noen andre steder, og har sunget i band før i tiden. Men hvis det er en ting som irriterer vettet av meg, så er det synging av publikum på konsert. Jeg har ikke betalt en femhundrelapp for å høre noen synge hvis det jeg egentlig får for penga er noen småbrisne jenter som gauler falsk av full hals. Da sier jeg faktisk ganske kraftig ifra.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 09:57   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da håper jeg vi går på forskjellige konserter. Det er stort sett umulig å overdøve musikken på de jeg går på.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 09:59   #38
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Synger hvor som helst og når som helst egentlig. Jeg er en jævel på karaoke. Meg og Ru har nesten slåss om mikrofonen før.

Kan signere på dette!
(vi såg videoen fra utdrikningslaget i sommer, en svært traumatisk opplevelse forresten!)

Gammel 30-09-07, 10:04   #39
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Da håper jeg vi går på forskjellige konserter. Det er stort sett umulig å overdøve musikken på de jeg går på.

Det gjerne det sangmobben tror, dessverre ikke like sant bestandig.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 10:28   #40
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker å synge Hurra for deg som fyller ditt år. Og da synger jeg den helt identisk som Olga Maria Michalsen (hun som var i Solo reklamen)! Men dette er kun for kjentfolk. Ellers så synger jeg etter beste evne til gullet mitt. Men jeg regner med at det ikke er lenge før hun heller ber meg mime. For jeg har ikke noen flott stemme, men jeg er heldigvis klar over det selv

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:53.