Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Lus!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-07, 23:51   #1
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lus !

Her er det vist lus på skolen for tiden, flere venner av mine gutter har hatt lus nå. En kom hit på fredag. fortalte at han hadde lus og skulle ha behandling etterpå.
Har undersøkt guttene her. Ingen her har hatt lus noen gang så jeg vet ikke hvor lett det er å oppdage. redd for at jeg skal overse noe. men på skolen bruker de elektrisk lusekam. Hele 5 klasse ble undersøkt før helgen, og det ble ikke funnet noe på 5 klassingen min da.
Uff jeg klør bare av å skrive om det.

Gammel 01-10-07, 00:58   #2
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

En kom hit på fredag. fortalte at han hadde lus og skulle ha behandling etterpå.

Du tuller!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 01:32   #3
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Du tuller!

Nei det er helt sant. Etter han hadde vært her en stund så sa han at han hadde også fått lus, så det var ganske mange i klassen nå. (han hadde ikke vært på skolen den dagen) jeg spurte da om han hadde fått behandling den dagen eller dagen før. da sa han at han ikke hadde det enda, mor hans var på apoteket å kjøpte lusemiddel da han var her. Han reiste herfra like etterpå.
Har sjekket guttene her, finner ikke noe på dem. jeg har ikke verdens beste syn så jeg er redd for at jeg skal overse noe.

Gammel 01-10-07, 08:41   #4
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lus!

Du kan sende barnet i barnehagen når hun er ferdig med første kur. Etter 8 dager bør hun ta ny kur, eventuelle egg som lusene har lagt i mellomtiden (som du kan ha misset med lusekammen) er da klekket, men ikke rukket å bli kjønnsmodne ennå. Derfor har de ikke lagt egg ennå. Da skal hun være kvitt de ekle krypene..

Dere andre bør absolutt lusekamme dere hver dag til hun er garantert lusefri, slik at dere ikke får en ny omgang med lus.

Husk at lus ikke lever særlig lenge utenfor kroppen, så plagg som ikke er brukt på 48 timer trenger ikke vaskes/fryses.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:27.