Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Ullvask vs. vanlig program

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-07, 23:40   #15
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ullvask vs. vanlig program

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Du kan f. eks. sitte foran maskinen mens den er i gang og holde en hånd på glasset i døra. :løsningsorientert: Ullprogrammer er jo ikke så lange, så det burde ikke ta så lang tid.

Mens du holder den ene løsningsorienterte hånden på glasset til vaskemaskindøren så kan du la den andre ville og begeistrete hånden nippe til et forfriskende glass hvitvin eller lignende mens partymusikken holder deg med selskap så kan dette bli en riktig så artig stund der du sitter :endamerløsningsorientert:

Nei før jeg ødelegger denne tråden som faktisk var veldig nyttig så skal jeg avslutte her.
Jeg som har en hang til ullbekledning av både barna og oss voksne har mye å lære her. Jeg sliter unødvendig på all ullen der jeg slenger det med 60% vask ;dårlig husmor:

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.