|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
By the Sea
|
![]() Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?
Jeg ser IKKE på den.
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?Nei det gjør jeg ikke, sier i fra att han har fått melding. Han sier selv att jeg kan få lov til å se, men jeg ser aldri igjenom mobilen hans uten å spørre først. Aldri noe problem å få se om jeg ønsker, men skjeldent jeg gidder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kanskje fordi han har glemt den? :erfart:
![]() |
#44 |
By the Sea
|
![]() Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?Hvorvidt man har noe å skjule kommer alltid opp som et poeng i slike diskusjoner (samme med hente andres post, svigermor som vasker huset uten at man vet om det på forhånd etc). Det er helt irrelevant, synes jeg.
![]() |
#45 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?Jeg er for øvrig helt avhengig at gubben i det minste sjekker hvem jeg har fått melding fra, ettersom jeg er helt rå på å glemme telefonen igjen hjemme og på den måten gå glipp av møter etc..
![]() |
#47 |
Leken
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?Selvfølgelig ingenting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Passiv
|
![]() Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?Tja. Ringer det og han ikke er hjemme, ser jeg på hvem som ringer. Er det for eksempel svigerfar, tar jeg telefonen. Jeg ser vanligvis ikke på meldinger han får, med ett unntak. Han har hatt en stalker etter seg i et halvt års tid, og de meldingene hun sender ham, de leser jeg. |
![]() |
![]() |
#49 |
Helt konge
|
![]() Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?Jeg kjenner et par familieterapeuter som driver med par-terapi. De sier at ingen ting er mer konfliktfylt i forhold der en eller begge partene er sjalu enn mobiltelefon. Det med sms trigger vist noe veldig i en sjalu sjel, og det topper seg når partneren mener at mobilen med sitt innhold er privat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?Jeg svarer telefonen hans når den ringer, men leser aldri meldinger, om ikke han ber meg om det (feks hvis vi er i bilen og han kjøre). Han leser heller ikke mine. Det handler ikke om å ha noe å skjule, bare om at jeg har null interesse for hans sms'er, og han har null interesse for mine.
![]() |
#52 |
Bedreviter
|
Jeg er helt enig med deg at det er viktig å ha private rom og grenser som den andre ikke trår over i et forhold, men jeg er ikke umiddelbart enig i at noen andre har noe med hvor de grensene går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Etylbarbital
![]() Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?Jeg sjekker hvem som har sendt melding. Hvis det er fra min mor (hun tar som regel kontakt med min kjære fordi han er lettere å få tak i), fra svoger'n eller fra felles venner så leser jeg gjerne, med mannens velsignelse. Jeg svarer endog for ham uten at jeg nødvendigvis sier at det er jeg som er avsender. :siamesisk:
![]() |
#56 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?Nei, jeg hverken sjekker meldinger eller svarer hans mobil om han ikke ber meg om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
*_*
|
![]() Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?Jeg leser av prinsipp ikke meldingene hans. Svarer dog på telefonen om den ringer og han ikke er der.
![]() |
![]() |
#59 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?Jeg lar den ligge og gir beskjed når mannen kommer hjem at han har fått en melding.
![]() |
#60 |
Epikur
|
![]() Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?Niks. Aldri. Det blir som å lese andres brev eller mail.
![]() |
|
|