|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil kjøpe denne kjolen, men finner den ikke i noen nettbutikkerDenne |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg vil kjøpe denne kjolen, men finner den ikke i noen nettbutikkerEr det Kristine Vikse? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Sv: Jeg vil kjøpe denne kjolen, men finner den ikke i noen nettbutikker
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Jeg vil kjøpe denne kjolen, men finner den ikke i noen nettbutikkerRint til Venner i Hagen på John Collettsplass i Oslo. De fører Kristine Vikse. Kjøpte en liknende kjole for noen dager siden. Men har de den ikke på Luca Shop?
|
|
|
#6 |
|
Superduperaktiv
Sv: Jeg vil kjøpe denne kjolen, men finner den ikke i noen nettbutikkerStår bare at den kommer inn i oktober, men jeg skulle helst ha hatt den i går |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Jeg vil kjøpe denne kjolen, men finner den ikke i noen nettbutikkerDu kan jo kontakte henne via denne?
|
|
|
#8 |
|
Epikur
|
Sv: Jeg vil kjøpe denne kjolen, men finner den ikke i noen nettbutikkerJeg kjøpte den kjolen oppe til høyre til min lille snuppe:
|
|
|
#10 |
|
Superduperaktiv
Sv: Jeg vil kjøpe denne kjolen, men finner den ikke i noen nettbutikkerDa har jeg sendt de en mail, og venter i spenning på svaret! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Superduperaktiv
Sv: Jeg vil kjøpe denne kjolen, men finner den ikke i noen nettbutikkerHvordan er den da Mim? Hadde egentlig tenkt å kjøpe den du har kjøpt, men ble litt usikker på volangene på brystet. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Jeg vil kjøpe denne kjolen, men finner den ikke i noen nettbutikkerDe har MeMini, evt MiniMe, eller hva søren det heter nå når de har skiftet, på Capone Kids. Blant annet. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Superduperaktiv
Sv: Jeg vil kjøpe denne kjolen, men finner den ikke i noen nettbutikkerJeg fikk tak i den, to faktisk |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Superduperaktiv
Sv: Jeg vil kjøpe denne kjolen, men finner den ikke i noen nettbutikker499,- |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tåler regn
|
Sv: Jeg vil kjøpe denne kjolen, men finner den ikke i noen nettbutikker
Det var ikke så gale det. Og nå som julen kommer med masse av besøk, så får en jo brukt den en del før den blir for liten. Den rekker sikkert til sommeren også. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Jeg vil kjøpe denne kjolen, men finner den ikke i noen nettbutikkerHadde de flere? Jeg har jaktet på denne kjolen noen uker nå, men ikke funnet den. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Superduperaktiv
Sv: Jeg vil kjøpe denne kjolen, men finner den ikke i noen nettbutikkerJeg kjøpte en i str 98, så det kan godt hende at de har flere. |
|
|
|
![]() |
|
|