Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Har du GPS i bilen? Tenk da på dette!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-07, 09:41   #18
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du GPS i bilen? Tenk da på dette!

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

:nekter å delta:
Vi har gps med egen knapp for "hjem", og den funksjonen er meget handy. Adressen finner de i vognkortet vårt. Og i forsikringen som man er nødt til å ha i bilen til enhver tid.

Det står kanskje ikke adresse i norske vognkort, men for oss er dette et ikke-problem.

Så da så!

Ofte tar de seg ikke tid å rote rundt for å finne det. De knuser ruten, strekker inn en hånd og tar GPSen. Dette er et reellt problem i f.eks. USA.

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Skjønner ikke hvorfor dere trenger hjem adressen i det hele tatt jeg, kan dere ikke veien hjem.
PS: Har ikke gps så det er ikke et tema for oss uansett.

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Vi har hjem på GPS-en, men det er den mest unyttige funksjonen vi har. Vi vet hvor vi bor. Fatter ikke hvorfor vi la den inn.

Men vi lar aldri GPS-en ligge i bilen.

Det er veldig bra. Om jeg kjører langt så kan jeg f.eks. fortelle eksakt når middagen skal være ferdig. I tillegg er det flott å få den raskeste veien hjem. Jeg kan ikke si at jeg benytter den i byen, men når man kjører langt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:53.