Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barneutstyr i Trondheim/vinterdress

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-07, 15:08   #1
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Barneutstyr i Trondheim/vinterdress

Hei og hopp.

Jeg er hjemme på høstferie og tenkte å bruke litt tid på å kikke på vinterdresser til T som trenger ny nå. Han er tre år og jeg har lest litt på foreldre og barn sin test. Vi bor på vestlandet så vanntetthet er viktigere enn at dressen tåler mange kuldegrader.

Noen som har et godt råd?

Og hvor finner en skikkelig barneutstyr i denne byen?
Har ikke tid til å gå gatelangs i midtbyen, men kjører gjerne til et sted jeg vet de har litt utvalg. Det er greit å få sett litt på de ulike dressene før et eventuelt kjøp. Bor på Flatåsen så Heimdal og Tillermyra er lett tilgjengelig.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 15:11   #2
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barneutstyr i Trondheim/vinterdress

På tiller har du Barnas hus og Barnas beste samt en barnebutikk inne på City syd med Exit osv. Der har du også kappal osv.

Hadde jeg ikke hatt 2 dresser som passet ville jeg nok ha tatt en tur til solsiden i byen og sjekket de småbukkendressene (tror det var navnet) de hadde på Ragazzi med gummirumpe men laget med ny teknologi.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 15:12   #3
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du finner både Barnas Beste og Barnas Hus rett ved City Syd

På City Syd finner du de vanlige kjedebutikkene samt Di Onge. Di Onge har både Reima og Troll hvis jeg ikke tar feil

Bebito ved Solsiden har TTH og Troll, tror jeg

Gammel 05-10-07, 15:16   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

På tiller har du Barnas hus og Barnas beste samt en barnebutikk inne på City syd med Exit osv. Der har du også kappal osv.

Hadde jeg ikke hatt 2 dresser som passet ville jeg nok ha tatt en tur til solsiden i byen og sjekket de småbukkendressene (tror det var navnet) de hadde på Ragazzi med gummirumpe men laget med ny teknologi.

De dressene har kommet på Stjørdal også, på butikken "XY".
Men tror ikke de var vanntett mer enn fra livet og ned (samme som Troll mener jeg) ?

Vil også anbefale Barnas hus på Tiller.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 16:34   #5
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Barnas Hus på Tiller er veldig bra, Bebito også synes jeg.

XY butikken har bra utvalg, men jeg får MARK av han som jobber der. Så derfor klarer jeg bare ikke å handle til han. Snakk om innpåsliten maskopp, med supersleskt smil... :grøss:

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 17:15   #6
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

De dressene har kommet på Stjørdal også, på butikken "XY".
Men tror ikke de var vanntett mer enn fra livet og ned (samme som Troll mener jeg) ?

Vil også anbefale Barnas hus på Tiller.

Jeg vet ikke jeg, men hun damen på Ragazzi snakket varmt om dem. Hun selger også Reima Mikk-line.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 18:00   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Jeg vet ikke jeg, men hun damen på Ragazzi snakket varmt om dem. Hun selger også Reima Mikk-line.

De så veldig fine ut

Gammel 06-10-07, 15:20   #8
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Takk for gode tips alle damer!

Nå har jeg sust rundt med mamma i noen timer og fikk kjøpt en reflex-dress med uttakbart ullfor til 699,- på Barnas beste utenfor City Syd. Smal variant, som passer til en smal gutt. Skjønner ikke helt vitsen med å betale mer enn det dobbelte for en troll-dress... Selv om en del av meg har veldig lyst på det da.

Gammel 06-10-07, 19:10   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Synes forøvrig Troll sine dresser virker ganske tunge?

Gammel 06-10-07, 20:07   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt Ticket på Bebito!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 12:06   #11
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Synes forøvrig Troll sine dresser virker ganske tunge?

Jeg var veldig fornøyd med Trolldressen i fjor iallfall. Har til da brukt Reima Tec, men synes de er litt for stive.

Trolldressen kan kanskje virke litt tung, men den er veldig romslig og fin. Og flott for aktive unger. Fikk også mye skryt av den av barnehagepersonalet.

Dette var den typen som ikke hadde avtagbart for inni.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 12:23   #12
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Standard

Poden ble ihvertfall glad da han fikk prøve dressen, som ikke så så alt for stor ut. Lang i beina, men det er nok bedre med skikkelige vintersko enn barbeint - ble dratt utenpå pysjen like før sengetid. Sorgen var stor da det gikk opp for han at dressen bare skulle prøves, så senga. At vi ikke skulle ut og leke i snøen med en gang. Han er ihvertfall klar for vinter og snø.

Når jeg kom hjem så jeg at fargen ikke matchet helt med fargen på vinterskoene, men altså Det viktigste er at klærne er varme og holde kulde og sno ute.

Gammel 08-10-07, 17:05   #13
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra at han ble fornøyd.
Vi hadde Reflex til Lillemor. Ved en anledning ble hun våt, men jeg tror det kanskje kunne vært forhindret dersom vi hadde impregnert dressen. Håpe den svarer til forventningene.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.