Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner du en kjendis?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kjenner du en kjendis?
Ja godt 34 17,80%
Ja litt 53 27,75%
Omgåes perifert 16 8,38%
Nei 81 42,41%
Jeg er kjendis selv 7 3,66%
Deltakere: 191. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-07, 12:49   #61
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Nei, ingen kjendiser i sikte her...

Gammel 04-10-07, 12:55   #62
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Gammel 04-10-07, 13:58   #63
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, kjenner ei som har noe med barnetv å gjøre.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 14:02   #64
mami
Aktiv

Hvor: Øvere Romerike
mami har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kjenner ikke mange nei.

mami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 14:50   #65
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sang i noen år med ei som nå gjør det svært så bra også i utlandet.
Har et par i familien.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 14:56   #66
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Ja.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 15:00   #67
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Nei.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 15:48   #68
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Nei.

Men jobbet en stund i TV2 og der snakket jeg jo med en og annen kjendis rett som det var....

Gammel 04-10-07, 16:45   #69
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Ja godt.

Med en pappa som har vært endel i radio/tv/musikkbransjen så har jeg møtt endel folk, og blitt godt kjent med noen ja.
Har også et familiemedlem som er kjendis.

Gammel 04-10-07, 17:52   #70
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjenner mange litt. Ingen kjempegodt.. det jeg kan komme på.
Er en del her hvor jeg bor, i nabolaget.
Også er det fler fra gata der jeg vokste opp. Realitykjendiser og noen som er veldig kjente fra en kriminalsak.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 18:12   #71
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Ja.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 19:20   #72
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis vi går litt nedover i alfabetet så. Kjenner et par C-kjendiser.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 19:26   #73
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Nei jeg gjør ikke det.

Gammel 04-10-07, 20:16   #74
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ja.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 21:03   #75
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Omgås perifert og kjenner en del via-via. Pluss en drøss lokalkjendiser, men det teller vel ikke??

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 11:13   #76
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Ja godt.

Med en pappa som har vært endel i radio/tv/musikkbransjen så har jeg møtt endel folk, og blitt godt kjent med noen ja.
Har også et familiemedlem som er kjendis.

Tell me

Jeg er ikke nysgjerrig...

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 11:13   #77
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg kjenner ikke en eneste kjendis, og tror knapt nok at jeg har pratet med en kjendis. Med unntak av de som kom innom og handlet da jeg jobbet på bakeri. Men det er neppe noe å skryte av.

Jeg har også møtt/sett/ekspedert noen på min tidligere jobb

Jeg er så enkel at jeg syntes det var litt stas ikke noe å skryte av altså, men morsomt for meg selv.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 15:54   #78
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er forresten på hils med en av norges mektigste menn. Teller det?

Jeg er dog ikke venner med ham.

Gammel 05-10-07, 18:05   #79
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg glemte jo at Bergens eks-ordfører var bryllupsgjest jo! Det må jo telle bittelitt?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 18:12   #80
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lagd og servert middag til tidligere biskop Gunnar Stålset hjemme hos mine foreldre. Og så traff pappa mor Theresa en gang - et møte han kommer til å huske for alltid. Og Desmon Tutu har klødd broren min i nakken. Teller det?

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.