Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør deg glad I DAG!?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-07, 20:54   #61
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Kanskje jeg kan komme til deg og så kan vi gå på pub der du bor? :reisesyk:

Eller en bar med masse klysete, skandinaviske bankfolk?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 21:03   #62
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

- Min elskede mann og min kjære svigermor tok affære da jeg var så dårlig i dag at jeg ikke klarte å stå opp og vi ikke hadde barnehagedag i dag.
De jobber på samme vaskeri, så de gikk på jobb hver sin gang slik at en av dem kunne se etter lillegutt.
I dag føles det som om jeg har verdens aller beste mann og svigermor.

- Jeg har en veldig god venninne som har en egen evne til å vite når jeg har en dårlig dag og er syk.
Det har rent inn med positive og oppmuntrende tekstmeldinger fra henne hele dagen.

Gammel 05-10-07, 21:08   #63
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er ferdig med to ukers intens samling
Ungenes gledesreaksjon når jeg hentet dem i bhg
Og jeg hentet meg to pakker på osten idag, en scrappepakke og et par støvletter fra Lille Vinkel

Gammel 05-10-07, 21:14   #64
Shabby chica
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2007
Shabby chica har et hav av muligheter foran seg
Standard

I dag er jeg glad fordi jeg har hatt stor respons på butikken min. (Fjernet reklame, les forumreglene)

Sist redigert av Adrienne : 05-10-07 kl 21:29. Årsak: Redigerte bort egenreklame
Shabby chica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 21:22   #65
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Shabby chica:

Kan ikke ha vært SÅÅÅ god respons da, siden du føler du må spre budskapet her inne til stadighet.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 21:25   #66
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble veldig glad av denne tråden!

Ellers ble jeg i dag glad fordi:

-Storebror lærte seg å sykle uten støttehjul
-Lillebror har smilt og ledd masse til meg
-Jeg lagde fylte pannekaker til middag som alle spiste masse av, til og med Storebror
-Jeg er ferdig med denne ukens jobb
-Innsendingsoppgaven som så skjitskummel ut er ikke like skummel allikvel. Nå må jeg bare få kalkylene på plass, så er det på stell!
-I morgen skal jeg ut med gode venner, og jeg gleeeeder meg! &

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 21:26   #67
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Shabby chica:

Kan ikke ha vært SÅÅÅ god respons da, siden du føler du må spre budskapet her inne til stadighet.

Fire av seks innlegg med reklame er da ikke SÅ ille.

Gammel 05-10-07, 21:29   #68
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg er glad i dag fordi:

* Jeg har fått sex.
* Jeg har fått øl.
* Bilen er nyvasket.
* I morgen kommer vaskehjelpen.

...snart skal vi legge oss ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 21:31   #69
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Fire av seks innlegg med reklame er da ikke SÅ ille.

Det er faktisk ikke ille. Det er mer patetisk. Hva med å kjøpe reklameplass som alle andre?

Klarer ikke dy meg.

Gammel 05-10-07, 21:32   #70
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg er glad i dag fordi:

* Jeg har fått sex.
* Jeg har fått øl.
* Bilen er nyvasket.
* I morgen kommer vaskehjelpen.

...snart skal vi legge oss ...

Hm. Dagsex? *litt misunnelig*

Jeg glemte ølen på lista mi, og nå skal jeg jaggu ta tak sånn at jeg kan matche flere av punktene dine.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 21:33   #71
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hm. Dagsex? *litt misunnelig*

Jeg glemte ølen på lista mi, og nå skal jeg jaggu ta tak sånn at jeg kan matche flere av punktene dine.

En het morgen ...

Gammel 05-10-07, 21:34   #72
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Det er faktisk ikke ille. Det er mer patetisk. Hva med å kjøpe reklameplass som alle andre?

Klarer ikke dy meg.

Jeg var ikke uenig altså. Må bare flire litt, for å egenreklamere på en intensivt irriterende måte kan ikke være spesielt lønnsomt.

Akkurat nå er jeg glad for at vi har en moderatorgruppe som modererer fortere enn svint. (Trodde faktisk aldri jeg skulle si noe sånt når det gjelder FP. )

Gammel 05-10-07, 21:35   #73
astrid_d
Superduperaktiv

Medlem siden: Oct 2006
astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Sv: Hva gjør det glad IDAG!??

At kinken i nakken er noe bedre fordi jeg har fått sterke medisiner av legen!!

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 21:36   #74
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva som har gjort meg glad i dag:

Det har vært fantastisk deilig vær.

Vi hadde få barn i barnehagen i dag, alle var ute hele dagen, og vi har storkost oss, små som store.

Lillemann har hatt en veldig fin dag i sin barnehage - vært blid og opplagt.

"Ekstrauka" mi er over. Jeg jobber egentlig 50%, men har hatt full uke pga personalmangel og innkjøring av tre barn.

Nå skal jeg ikke på jobb igjen før til torsdag.

Storebror har det fremdeles bra på hytta med svigers og fettere.

Storebror kommer hjem i morgen, etter å ha vært borte ei uke.

Gammel 05-10-07, 21:37   #75
Pastill
Pauset

Standard

Jeg var ikke uenig altså. Må bare flire litt, for å egenreklamere på en intensivt irriterende måte kan ikke være spesielt lønnsomt.

Akkurat nå er jeg glad for at vi har en moderatorgruppe som modererer fortere enn svint. (Trodde faktisk aldri jeg skulle si noe sånt når det gjelder FP. )

Nei jeg skjønte du var enig assa.

Nei det gir et uproft bilde av bedriften. Ikke bra reklame.....

Gammel 05-10-07, 21:45   #76
Kine
_Kine på nybaktmamma

Kine sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Akershus
Kine er litt kulKine er litt kul
Standard

Gjør meg glad i dag? Hmm..

- Fikk 1100 kr av kjæresten idag, med beskjed om å shoppe til meg selv.
- At jeg skal ta to tattooer i morgen

Gammel 05-10-07, 21:52   #77
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå er jeg glad for at vi har en moderatorgruppe som modererer fortere enn svint.

Ja, slikt gir meg en god, varm følelse i hjertet også.

(Trodde faktisk aldri jeg skulle si noe sånt når det gjelder FP. )

FP-moderatorer er ikke som andre moderatorer. Hm. Eller er "FP-moderatorer - kan være kjappe når det trengs!" bedre?

Gammel 05-10-07, 21:54   #78
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

FP-moderatorer er ikke som andre moderatorer. Hm. Eller er "FP-moderatorer - kan være kjappe når det trengs!" bedre?

FP-moderatorer - modererer der det trengs!

Gammel 05-10-07, 21:55   #79
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

"FP-moderatorer - kan være kjappe når det trengs!" bedre?

Ja!

Jeg kjenner at jeg blir litt glad i dag fordi vi har en Skilpadde som stadig har en treffsikker hammer. Eller noe sånt.

Gammel 05-10-07, 21:55   #80
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

FP-moderatorer - modererer der det trengs!

Fordi vi fortjener det!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.