Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva skal dere i dag?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-07, 14:47   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal dere idag?

Vi har vært i skogen med flere foreldre og barn, gått tur og brent bål, spist pølser og drukket kakao i deilig høstvær.

Resten av ettermiddagen blir det inneleking og avslapping

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 15:30   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Vi har vært i skogen med flere foreldre og barn, gått tur og brent bål, spist pølser og drukket kakao i deilig høstvær.

Resten av ettermiddagen blir det inneleking og avslapping

Å, det hørtes deilig ut. *skulle ønske det var meg*

Vi har bakt brownies, og lekt på rommet til storebror. Og så skal vi spise brownies og kanskje leke litt mer på rommet til storebror.

Gammel 06-10-07, 16:36   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal snart avgårde til en kollega og spise skalldyrsuppe og drikke masse vin

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 16:47   #4
Tik
Trønder

Tik sin avatar

Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Vi skal i 30 årsdag ikveld.
Barna er levert til mormor og besteforeldre(må spre de litt)
Skal sløve på sofan en stund,så hoppe i dusjen.
Naboen er kokk,så vi får nok servert god mat
Skal koooose meg ikveld!

Gammel 06-10-07, 16:52   #5
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi skal i syttiårsdag i kveld.
Lutefisksesongen starter i dag, så det er det som står på menyen.

Har ellers:
Sovet lenge.
Skrevet et brev.
Vært i byen på shopping.
Surfet på FP.

Skal snart i dusjen.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 16:57   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg og lillebror har vært med trikken til byen og kjøpt bursdagsgave som storebror skal ha med på mandag. Stor stas å kjøre trikk.
Egentlig idiotisk å dra til byen på en lørdag med vogn men... skulle vært artig å vite hva slags syn disse unge jentene har etterhvert når de selv står i den køen og prøver å betale med vogn og folk overalt.
Gubben er ute og murer opp bakmur for blomsterbed. Storebror har vært hjemme sammen med han.
Nå skal jeg lage middag. Måtte bare inn her og få tips om hvordan lage gryterett fra bunnen.

Etterpå skal vi sløve i sofaen og se tv eller en film.

Gammel 06-10-07, 17:10   #7
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I dag har jeg:

- Ryddet loftsboden
- Vært på en lang trilletur i finværet med mann, barn og svigermor
- Laget risengrynsgrøt til hele gjengen

Senere skal jeg:

-Ta en tur ut med mannen (må utnytte at svigermor er innom og passer barna).

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 17:14   #8
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Minsten og jeg har vært på shopping i dag. Vi skal spise god mat, og vi skal se FFK slå Start.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 17:37   #9
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Vi har ordnet til og feiret 5-åringen med barnebursdag: Spionbursdag. Resten av kvelden skal vi slappe av foran tv (etter å ha ryddet opp, da), og lade opp til barnebursdag til 8-åringen vår i morgen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.