|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Jeg har ring, men ikke Teomannen. Han sa fra lenge før det egentlig ble veldig aktuelt at han aldri kom til å ha lyst til å gå med giftering. Jeg sa at det selvsagt var opp til ham, men at jeg skulle ha en giftering, og hvis han ikke ville ha, så kunne jeg få en som var dobbelt så dyr. Så jeg har lekker diamantring og han har ingen, og vi er begge svært fornøyd med det.
Vi sa fra på forhånd at bare jeg skulle ha ring, så det var ikke noe problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Ord deler & data akrobat
Medlem siden: May 2007
![]() |
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Jeg hadde ring, men mista den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?
Fantastisk. Til og med sigaretten er med.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Skulle vi ha giftet oss så tror jeg at jeg ville ha foretrukket å ha ringer. Har liksom aldri tenkt at det å ikke ha det er noe alternativ |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Da jeg var nygift var det nok et poeng, og den gang hadde jeg syntes det var rart. Nå synes jeg ikke det er rart, kjenner flere som ikke har ringer, faktisk. Strengt tatt ingen stor sak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Vi har ikke ringer. Vi fant nemlig bare ett par ringer vi kunne tenkt oss, og de kostet 10000 kroner - per ring!
![]() |
#31 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Tror ikke det er like vanlig med ringer nå som før. Jeg reagerer iallfall ikke noe særlig når folk ikke har ringer. Kjenner jeg dem ikke og ser de ikke har ring, går jeg jo egentlig ut fra at de IKKE er gift, men hvem bryr seg om det?
![]() |
#32 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Mim, den mannen din :sikle: |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Jeg har ring, men ikke han. Han hadde før, men pga jobben så måtte han stadig ta den av seg, og en gang så fant han den ikke igjen. Den har aldri dukket opp igjen, og vi har vel egentlig ikke giddet å kjøpe ny. Han kommer til å miste den igjen uansett, så da er det like greit å være uten.
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Nei, man trenger da ikke ha ringer.
![]() |
#35 |
trenger lading
|
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Vi har forlovelsesringene våre bare, enkle, glatte gullringer uten noe pynt. Ingen som spurte om ringer heller når vi giftet oss (kanskje fordi vi hadde forlovelsesringene på?)
![]() |
#36 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Vi giftet oss borgerlig og ring ble aldri nevnt med et ord. Vi hadde våre forlovelsesringer, som var pusset blanke for anledningen. Jeg synes for øvrig ikke det er rart å velge bort ring. Mim sin tatovering derimot var litt for vulgær for min smak.
![]() |
#37 |
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Jeg har aldri tenkt på det å ikke ha giftering. Så for meg er det litt rart. Vi valgte en helt enkel ring uten noe stæsj, da mannen min har en jobb der dette var nødvendig. Men for all del. En skal ikke kjøpe ringer fordi andre synes det.Det er deres valg, og ingen andres |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() |
![]() |
|
|