|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Peppy!
|
![]() Sv: I serien "jeg bruker opp alle pengene mine på tull, og er ikke stolt av det" ...
Gammelt jungelordtak? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
<*(((<
|
![]() Sv: I serien "jeg bruker opp alle pengene mine på tull, og er ikke stolt av det" ...
Eller når det kommer en skikkelig runde med magesjau! :aldrisågaltatdeterikkegodtfornoe: |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Passiv
|
Hah! - sånn skal jeg bli. Men ikke platinablond - jeg skal ha langt,grått utslått hår. Jeg skal gå igjen i joggebuksa mi fra 1999. For tenk. |
![]() |
![]() |
#24 |
Peppy!
|
Jaha? Og hva er rettferdigheten i det liksom? Skal man være perfekt da liksom, fordi man er økonom? Hæ? HÆH? Skal frisører alltid være pene på håret også da? Og kokken alltid lage maten fra bunnen av? Skal legen aldri være syk? Skal lærerbarna alltid være flinkest i klassen, og gartneren aldri ha et ugress i hagen? HÆH? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Passiv
|
Nei, men de som er spesielt interessert kan drive med sånt passepåpengerstyr. |
![]() |
![]() |
#26 |
Glamorøs
|
Nei, ikke billige klær. De slites jo mye fortere enn dyre klær. Noen dyre klær i allefall.
![]() |
|
|