Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dolokkpoll

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Legger du ned dolokket før du trykker ned?
Ja, alltid 30 27,52%
Bare når jeg har bæsjet 2 1,83%
Nja, innimellom 45 41,28%
Jeg er nazi på det og informerer barn, mann, venner og kjente om at lokket SKAL ned 5 4,59%
Hæ? Jeg forstår ikke meningen med denne pollen 28 25,69%
Om jeg klarer å få opp lokket FØR jeg må tisse, så er jeg jaggu meg flink 2 1,83%
Jeg lurer på om å glemme lokket oppe er skilsmissegrunn? 2 1,83%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-07, 23:30   #1
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dolokkpoll

Tror nesten jeg kun lukker lokket når jeg en sjelden gang må stå oppå doen for å skifte lyspære i taket rett over...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 00:16   #2
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Tror nesten jeg kun lukker lokket når jeg en sjelden gang må stå oppå doen for å skifte lyspære i taket rett over...

Sånn er det her også.
Eller når jeg vasker toalettet, da blir også do-lokket liggende nede

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 01:03   #3
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Lukker dolokket før jeg skyller ned.

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Me innstallerte bevisst trykkerten rett bak dolokket, sånn at ein må legge lokket ned for å få skylt ned. Derfor er dolokket hos oss alltid nede. Genialt, synes eg!

Genialt!

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Det er jo fullt mulig å løfte dolokket bittelitt for å ta ein sjekk om alt er borte etter at sjølve skyllinga er over. Dette gjer ein etter nedskylling og før håndvask.

Nemlig

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 08:42   #4
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg legger alltid på lokket, men jeg åpner det etterpå for å sjekke. Her er det ofte litt bæsj, for ungene får ikke lov enda å bruke do børste. Stakkars gjester

Gammel 09-10-07, 08:44   #5
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Hva er dette med dobørste? Er det så vanskelig å treffe nede i doen? Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg måtte bruke dobørsten etter meg. Bruker den kun når jeg vasker doen eller når eldstegutten min har vært på do.

Kanskje ikke alle toalettene er like? Eller, det gjelder vel kun for dere som ikke har tvangstanker og kan bommelomme på offentlig toalett.

OG kanskje ikke alle har små harde bæsjeklumper som treffer midt i heller?

Og for alle de har jeg en oppfordring - BRUK DOBØRSTA!

For det er det absolutt kvalmeste jeg kan tenke meg, om det er familiemedlemmer eller ukjente, bæsj liggende igjen nede i do.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 08:59   #6
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hippie, her.

Kanskje ikke alle toalettene er like? Eller, det gjelder vel kun for dere som ikke har tvangstanker og kan bommelomme på offentlig toalett.

OG kanskje ikke alle har små harde bæsjeklumper som treffer midt i heller?

Og for alle de har jeg en oppfordring - BRUK DOBØRSTA!

For det er det absolutt kvalmeste jeg kan tenke meg, om det er familiemedlemmer eller ukjente, bæsj liggende igjen nede i do.

Kanskje jeg er velsignet med en veldig fin mage
Da jeg bodde i Frankrike var det en av familiene som jeg bodde hos som ikke trakk i snoren etter seg engang... det var kvalmt det, fin start på morgenen liksom

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:34.