|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan var du som barn?En lesehest, urolig i kroppen hoppet og danset, veldig sjenert. Tror jeg var en ganske grei unge, fikk lite kjeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Jeg leste og skrev fra jeg var fire år, og fra da tegnet, skrev og leste jeg veldig mye. Det fortsatte jeg med gjennom hele barndommen. Gikk ikke i barnehage og bodde på et sted med få lekekamerater, så jeg måtte finne på ting selv. Hadde utrolig mange prosjekter med å skrive og tegne bøker, lage ting osv. Ble jeg sendt ut i sandkassa tok jeg ofte med meg en bok. Men jeg likte å være ute også, gå på ski og skøyter, bær- og soppturer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hvordan var du som barn?
Sånn var jeg også. Jeg leste og leste og leste, og til og med mamma mistet tålmodigheten med meg i mellom. Da ba hun meg gå ut og få litt frisk luft, for jeg kunne jo ikke sitte inne og lese hele tiden heller. Det hørte jeg på. Tok på meg tjukt med tøy, fant fram et pledd og satte meg ute på sparken og leste videre i 12-15 kuldegrader. Jeg ble nok litt kunnskapsarrogant de første årene på skolen. Var av den typen som rakte opp handa hver gang læreren stilte et spørsmål, og ble litt fornermet når andre elever ble spurt og ikke kunne svare. I hvert fall hvis ikke læreren spurte meg etterpå. -Fysj for en unge... Sist redigert av Kaija : 09-10-07 kl 12:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Enda en av Dem melder seg. En stk. veslevoksen, påståelig, makelig, friluftsskeptisk, fabulerende, hissig, sosialt keitete, men veldig tydelig, voksensøkende bokorm. Eldstedatteren min er nesten skremmende lik meg.
![]() |
#25 |
intro
|
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Jammen er vi mange!
![]() |
![]() |
#26 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Ja, de koser seg nok med friske løpeturer og kalde avrivninger i stedet.
![]() |
#27 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Jeg var snill og rolig og begynte å prate og gå tidlig. Rundt 1 år var jeg da jeg begynte å prate. Begynte på skolen da jeg var 4 år. Jeg var som en uttørket svamp og tok og lærte meg alt mulig. En skolegeni, men senere i ettertid fikk skolegenipærå kortsluttning.
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return. eden ahbez, "Nature Boy" (1948). Sist redigert av Azi : 09-10-07 kl 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
I farta!!
|
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Eg var ikkje nokon lesehest.
![]() |
#30 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Bokorm, kruttønne, sta, murmeldyr og sinnsykt morragretten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Tja ... Vi kan vel oppsummere det med at jeg fortsatt husker den gangen jeg svarte feil på skolen? Jeg brukte feil artikkel foran substantivet tapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei, det der er jo meg!! Var jeg borte, var det bare å se etter i toppen av nærmeste, og høyeste, tre. Stort sett befant jeg meg der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
kamerat
|
Dette høres foruroligende kjent ut. («Professor McGonagall said I had failed everything!»)
![]() |
#34 |
intro
|
Sist redigert av Bluen : 09-10-07 kl 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Peppy!
|
Kanskje jeg ikke svarte så ille allikevel da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Jeg var en aktiv guttejente som elsket ALT som hadde med uteaktiviteter og gjøre. Ballspill var favoritten *konkuranseinnstinkt*. Jeg hatet å tegne men likte å lese. Dukker synes jeg var kjedelig, det var jo ikke noe støy med dem. Så dem klipte jeg av håret på, for å ha noe å gjøre med dem. Jeg var ganske flink i det meste av sport. Matte og Gym var favoritten min på skolen. Vel, egentlig likte jeg godt Kristendom også, for da vi ble lest for. Likte faktisk godt det å gå på skole |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Protonterapeut
|
![]() |
#38 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Jeg var spøkefull, supernysgjerrig, veldig glad i naturen, selvstendig, og utrolig utspekulert som helt liten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
intro
|
![]() |
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Eg var skikkelig lesehest og litt sjenert av meg. Foretrakk å leike med guttar framfor jenter. Blei "forlova" med nabogutten allerede då eg var 3-4 år
![]() |
|
|