Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-07, 18:59   #11
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg

Jeg har sikkert brukt noen tusen også, men jeg har (heldigvis kanskje) ikke ført regnskap på det. Storesøster har fått brukt dress (kjøpte både til i år og neste år) og minsten arver storesøsters ReimaTec. Votter og vanter er forbruksvare, og vi har vært veldig fornøyd med Cubus sine de siste årene. Har aldri opplevd at de er blitt våte inni (når det var snø, vel og merke), og man kan fint kjøpe 3-4 par sånn at man alltid har ett par i tilfelle man mister/glemmer dem. Luer har jeg aldri brukt noe særlig penger på, det går i vanlige H&M luer, eller en fleecelue. Ytterdress derimot vil jeg aldri kjøpe "billig" mer. I fjor kjøpte vi HH (ikke den dyreste varianten) og måtte supplere med en ekstra Lindexdress som også lakk. Med denne erfaringen gidder jeg ikke ta sjansen engang til, og de får dyre dresser årene fremover. Da vet jeg hva jeg har.

Når det gjelder vintersko sverger jeg til Økonomisko sine. De har holdt storesøster varm og tørr hver vinter, og vi har fått skryt i barnehagen for at skoene tørker så fort utvendig i tillegg. Anbefales. (Det spørs jo egentlig hvor billig, de koster vel 499 de også)

Mitt råd er at man burde prøve ut andre alternativer, og gjøre det som fungerer best. Vi bruker heller ikke ull om vinteren (sjokk, vantro, pust i pose ), rett og slett fordi vi ikke har trengt det. Hun er varm, aldri klam og helt tørr, så en fleecedress innenfor Reima fungerer supert, med vanlige strømpebukser og trøye innenfor.

Lindex sitt regntøy er helt fabelaktig (men nå var det vel testvinner også), og har holdt seg hel og tørr i tre år nå. (To år har storesøster brukt det, og nå har Champion det)

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.