Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.
Jeg synes ikke merke eller ikke merke er viktig i det hele tatt. Om noe duger så er det absolutt likegyldig hvilke merker klærne har. Min vinterdress er fra Coop og den funker bra til mitt bruk. Coop-dressene ungene har hatt fungerer som reservedress, men de hadde nok ikke holdt en hel dag i friluftsavdelingen i snøslaps.
Det å se litt fram i tid ved handling av vinterdresser har lønnet seg for vår del. Vi har hatt mange Reima og Trolldresser,men aldri betalt over 700 for dem nye. Når ungene passerer 2-3 år så er det lettere å beregne størrelser framover. Etter str. 104 har vi behøvd dresser i hver størrelse oppover og da har det vært greit å handle inn på tilbud på kanten av sesongen. Helly Hansen-vårdress kjøpte vi nettopp for 300 kr.
Dressen som storebror bruker nå kjøpte vi for to år siden for 400 kr (Reimatec).
Kamikskoene er bestilt fra USA og kostet ikke mer enn et par vintersko på Økonomisko.
Jeg er ikke merkefreak, absolutt ikke, men får jeg tak i dyrere klær like billig som vanlig pris på billigere klær så handler jeg inn.
|