Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-06, 10:12   #25
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Passer bra at jeg leste denne nå, for igår kveld leste jeg en Trinny&Susannah bok, og jeg husket dette sitatet:

"We've seen you. Scurrying out of the door to get the kids to school, no time to put on make-up or jewellery. We're sure we've met mice with more panache. Your children, on the other hand, are dressed in bright woollen overcoats, smart skirts and new trainers. Oh, now we're beginning to understand... your children are your accessories."

Jeg har nok falt for den der selv også. Spesielt da jeg fikk en jente etter to gutter. Hun har for mye klær, ja... og jeg prøver å begrense meg nå, for hun begynner å bli gammel nok til å forstå.

Jeg unnskylder meg med at det meste er kjøpt på ebay til en svært billig penge, og mye kan selges videre.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.