Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vis meg en lekker og praktisk stellebag/veske

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-07, 20:56   #1
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Vis meg en lekker og praktisk stellebag/veske

Jeg trenger inspirasjon før jakten starter for alvor .

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 21:03   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg en lekker og praktisk stellebag/veske

Jeg er VELDIG stolt av min Fleurville Sling tote i farge pink stripe. Den var ikke gratis, men jeg er særdeles fornøyd. Bestilte i sin tid fra Kiwi-kid.

Gammel 27-09-07, 21:15   #3
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt hookz på Kiwi-Kid og bruker bare en vanlig, stor, fin veske. Mye billigere side vesken kan brukes senere også, uten barn.

Jeg har to Skip Hop Expo som brukes litt innimellom. De hadde jeg liggende fra storesøster.

Gammel 27-09-07, 21:15   #4
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Vis meg en lekker og praktisk stellebag/veske

Fleurville Sling Tote er lekker, denne bla;

Og denne;

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 21:17   #5
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Vis meg en lekker og praktisk stellebag/veske

Også synes jeg uptown stripe fra skiphop er tøff, jeg har selv hatt skiphop dash også, og den likte jeg veldig godt;

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 21:23   #6
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har denne:

Veldig fornøyd med den bortsett fra at lokket ikke festes med trykknapper, men med sånne "klemmer" så det er litt krøkkete.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 21:42   #7
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

http://www.foreldreportalen.no/forum...ht=stelleveske

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 22:19   #8
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har denne fra JJ Cole

Håper den er praktisk, har ikke tatt den i bruk enda. Og fargene er litt blassere på bildet enn i virkeligheten.

Gammel 27-09-07, 22:22   #9
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Vis meg en lekker og praktisk stellebag/veske

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Denne er jo rålekker da.

Fine de andre også.

Gammel 27-09-07, 22:53   #10
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har denne Fleurvillen, en lyseblå Sling Tote:

Har enda ikke tatt den i bruk (men forhåpentligvis innen 4 uker så er den i god bruk), men den virker veldig praktisk ift dem jeg hadde til snuppa.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 14:34   #11
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Solgte min favoritt i sommer, og angrer nå. Fleurville OGO. Har bestilt sort OTH bag til nykomlingen i mars/april, og mangler egentlig stelleveske til den. Alt nå skal jo passe til brunt, og ikke sååå mye til sort. Noen tips til veske som passer til sort bag?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 14:41   #12
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er en lekker en i råsa som ikke koster skjorta:

http://www.going.no/asp/webshop_vare...ergruppeID=106

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 14:45   #13
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Sv: Vis meg en lekker og praktisk stellebag/veske

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Er alle detaljer i brunt her?

Gammel 10-10-07, 15:14   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg DIGGER veskene til petunia Pickle Bottom, men de koster nok flesk vil jeg tro..
Denne ønsker jeg meg:
http://www.petuniapicklebottom.com/c...lackberrycake/

Gammel 10-10-07, 15:20   #15
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg DIGGER veskene til petunia Pickle Bottom, men de koster nok flesk vil jeg tro

Samme her, de er bare SÅ über lekre!!

Gammel 10-10-07, 15:24   #16
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gunn, her.

Solgte min favoritt i sommer, og angrer nå. Fleurville OGO. Har bestilt sort OTH bag til nykomlingen i mars/april, og mangler egentlig stelleveske til den. Alt nå skal jo passe til brunt, og ikke sååå mye til sort. Noen tips til veske som passer til sort bag?

jeg har lilla bag (OTH).
Ikke lett å finne noe da. Men den Bauche viser er jo lekker!!!

Gammel 10-10-07, 15:47   #17
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg DIGGER veskene til petunia Pickle Bottom, men de koster nok flesk vil jeg tro..

De er rimeligere enn Fleurville. Har disse, men tror en Fleurville passer bedre til baby. Det er ikke så mye plass i dem. Liker dog den nederste veldig godt sånn stilmessig.

Gammel 10-10-07, 15:51   #18
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den jeg linket til (petunia pickle bottom - cake) koster nesten 400 dollar den (iallefall på en nettside)

Gammel 10-10-07, 15:52   #19
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Denne har jeg, fra Posh and Petite http://www.poshandpetite.com
(Sorry, aner ikke hvordan jeg skal få bildet passe lite)

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 15:52   #20
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

den Bauche viser er jo lekker!!!

Kan den henge på vogn?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.