|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken vogn trenger jeg?Jeg har nå en bebe comfort duovogn. Er ikke helt fornøyd synest den knirker og er litt ustabil. Selv om den egentlig er genial på butikker og sånt. Sportsvognen er og veldig åpen og jeg vet ikke om jeg vil flytte gutten over i den nå i vinter men han vokser ut av bagen i løpet av noen måneder. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Sv: Hvilken vogn trenger jeg?Ingen? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
...
Sv: Hvilken vogn trenger jeg?
Bugaboo har ihvertfall stor bag så du kan bruke den så lenge du føler at du trenger bag i vinter. Sportsdelen, med en god pose i er veldig lun. Kalesjen er veldig stor. Hjulstørrelsen er stor nok for de fleste bruksområder, men en trehjuling med store hjul passer bedre i skogen. Det finnes vinterhjul som tilleggsutstyr, men da mister man svingmuligheten.
|
|
|
#4 |
|
trøtt
|
Sv: Hvilken vogn trenger jeg?Jeg er veldig glad i min Simo Duo. Selv lillebror, som er tre måneder, men med målene 7600 g og 65 cm vil ha god plass til pose i bagen. Dessuten er sportsvogndelen ganske lun.
|
|
|
#5 |
|
Øyboer
Sv: Hvilken vogn trenger jeg?hmm.. tror uansett at buggaboo er alt for dyrt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken vogn trenger jeg?Emmaljunga Cerox har jeg hatt, og den er seriøst BLYTUNG. Ellers er den ok, men liker ikke den kanten øverst på setet - når barnet blir litt større ser det ikke noe godt ut. |
|
|
|
#7 |
|
Øyboer
Sv: Hvilken vogn trenger jeg?Der gikk drømen om ny vogn til 3700k vekk.. Alt for tung vogn kan jeg ikke ha.. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilken vogn trenger jeg?Jeg har emmaljunga Duo Edge. Er veldig fornøyd med vogna - men da spesielt som bagvogn. Skal du kjøpe vogn som primært skal brukes til sportsvogn har jeg heller kjøpt Emmaljunga cherrox - Med stormtrekk er den kjempelun den altså.
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvilken vogn trenger jeg?Vi skal ha OTH med bag fram til ungen skal sitte selv. Har bestilt en 2007 modell Teutonia Mistral. De er på tilbud nå, siden 2008 modeller er kommet. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
trøtt
|
Den er vel ganske lett også?
|
|
|
#11 |
|
Øyboer
Sv: Hvilken vogn trenger jeg?jeg havna vist opp med en emmaljunga cerox den er sikkert tung men lettere å kjøre enn high treken min. tror det er noe ødelagt med understellet på den. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har tro på forbedring
|
Har ei venninne som er superfornøyd med denne! - Jeg angrer som sagt på at jeg ikke kjøpte den istedetfor Duo Edge
|
|
|
#14 |
|
Øyboer
Sv: Hvilken vogn trenger jeg?Jeg er kjempefornøyd enda og. liker myggnettingen i kalesjen og styre som vippes over. |
|
|
|
![]() |
|
|