Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-07, 16:00   #11
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvordan klarer du deg med det budsjettet hvis du har prøvd Troll og Reima og ikke har kommet under 500 kr for dem?

Vi er ganske fornøyd med Troll og jeg synes jeg får mer for pengene når jeg betaler 600 for den enn om jeg betaler 500 for en Kappahldress. Med Trolldressen har vi en fleksibel dress både til høst og vinterbruk+ at ulldressen kan brukes separat.

Jeg synes Reflexdresser også virker mer fleksible enn Kappahl og vi har handla dem for 3-400 pr dress utenom sesongen.

Gaver fra svigerfamilie og familie som har vært på salgt er en flott ting
Samt jeg har en gang vært yngre og uerfaren og fulgte det som var anbefalt. prøvd å feilet. (dog kjøpte da heller ikke til fullpris, men kjøpte på salg og pent brukt.)

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.