Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilken type er du?
ENFP 10 5,21%
INFP 6 3,13%
ENFJ 27 14,06%
ENTP 11 5,73%
INTP 4 2,08%
ENTJ 12 6,25%
INTJ 23 11,98%
ESTJ 8 4,17%
ISTJ 6 3,13%
ESFJ 22 11,46%
ISFJ 23 11,98%
ESTP 3 1,56%
ISTP 0 0%
ESFP 8 4,17%
ISFP 1 0,52%
INFJ 28 14,58%
Deltakere: 192. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-07, 22:43   #41
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?

Interessant, for denne testen har jeg tatt før med helt annet resultat. Men jeg vet at jeg har svart ganske annerledes denne gangen.

Your Type is
ENTP
ExtravertedIntuitiveThinkingPerceiving Strength of the preferences % 11251222

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 22:49   #42
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

ISFJ
Introverted -11

Sensing
- 50
Feeling
- 50
Judging - 22

Gammel 11-10-07, 23:00   #43
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enfp

Sist redigert av Pebbles : 12-10-07 kl 18:41.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 23:15   #44
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

INFJ
Introverted 67 %
Intuitive 12 %
Feeling 62 %
Judging 11 %

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 23:15   #45
Left
Passiv

Standard

Det er overvekt av introverte mennesker her?
Kan det ha en sammenheng med nettbruk? Altså at vi som er litt rare sånn, vi liker bedre å skrive? Jeg liker i hvert veldig godt å skrive.

Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 00:25   #46
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg varierer mellom å lande på ENFP og ENTP på slike tester. Det er en ørliten differanse i preferansene mine og det er ofte dagsformen som avgjør.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 08:52   #47
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Dagsformen min vil også avgjøre mange spørsmål jeg er veldig usikre på da svarene er situasjonsbetinget.

At prosentene ikke blir mer en 37 tilsier vel også at jeg har motsagt meg selv mye.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 09:18   #48
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er INFJ. Og konstaterer at enten er ikke den testen særlig god, eller så er IN_J-er ekstremt overrepresentert på FP. (Ikke at det er noe galt i det, altså. ) I befolkningen som helhet tror jeg det er omtrent 2% INFJ-er og INTJ-er, men her ser det ut til å være over 20%.

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det er overvekt av introverte mennesker her?
Kan det ha en sammenheng med nettbruk? Altså at vi som er litt rare sånn, vi liker bedre å skrive? Jeg liker i hvert veldig godt å skrive.

Jeg tror ikke nødvendigvis introverte er gladere i å skrive, men det stemmer nok at de/vi er overrepresentert på nettet, ja. Å treffe og omgås folk på nett ser ut til å passe mange sosiale introverte veldig godt.

Jeg fant forresten en annen variant av testen for en stund siden: http://www.foreldreportalen.no/forum...02&#post140202

Gammel 12-10-07, 09:47   #49
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg er INFJ. Og konstaterer at enten er ikke den testen særlig god, eller så er IN_J-er ekstremt overrepresentert på FP.

Jeg har mine tvil om den testen, som nevnt tok jeg den to ganger med litt forskjellig resultat (ENFJ/INFJ). Og det mest overraskende for meg var at jeg skulle være en xxFx, føler ikke at det passer helt.

Sitat:

Jeg fant forresten en annen variant av testen for en stund siden: http://www.foreldreportalen.no/forum...02&#post140202

Og nå tok jeg denne, og ble INTJ (46% Extraversion, 66% Intuition, 60% Thinking, 73% Judging). Føler den passer bedre, men det er vel bare å ta noen tester til så er jeg innom alle seksten typene?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 09:59   #50
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg ble INFJ, og føler egentlig det passer godt på meg.

Gammel 12-10-07, 10:28   #51
Left
Passiv

Standard

På den andre testen ble jeg : Your Score: Borefest - ISTJ
20% Extraversion, 46% Intuition, 66% Thinking, 80% Judging

Boring boring boring!
Ikke veldig mye feil fra den andre testen egentlig.
I'm a true freak.

Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 13:13   #52
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enfp.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 14:29   #53
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal stemme jeg.

Gammel 12-10-07, 16:49   #54
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

I 78
N 62
T 50
P 11

Resultatet er riktig, men jeg er ikke overbevist om at denne testen er så god; hvis jeg har forstått dette riktig ble min P alt for lav, og jeg tror nok I kunne vært høyere også.

Ben "so I'll go back in my corner" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 22:12   #55
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

I 78
N 62
T 50
P 11

Resultatet er riktig, men jeg er ikke overbevist om at denne testen er så god; hvis jeg har forstått dette riktig ble min P alt for lav, og jeg tror nok I kunne vært høyere også.

Ben "so I'll go back in my corner" Murphy

Jeg er Ben Murphy.

I 67
N 50
T 75
P 22

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 13:46   #56
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg er Ben Murphy.

Gammel 15-10-07, 13:49   #57
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmpf, trodde jeg var litt unik, jeg, men så var jeg visst ikke det likevel.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 14:06   #58
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg og den andre INFP er fortsatt nesten unike. Så moro.

Gammel 15-10-07, 14:14   #59
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble INTJ. Men jeg mistenker at det ikke er rett timing å ta en slik test fire dager før termin. (Mine introverte tendens er nok forsterket nå).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 14:37   #60
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg husker bestemt at du har kommet ut som INTJ i ikke-gravid tilstand før også, MinaX, så det er ikke sikkert du slipper unna.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:55.