|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Sjekker du andre enn deg + evt. partner på skattelistene? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
90 | 62,07% |
Nei |
![]() ![]() ![]() ![]() |
55 | 37,93% |
Deltakere: 145. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
intro
|
![]() Sv: Sjekker du andre på skattelistene?
Sist redigert av Bluen : 13-10-07 kl 10:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Sjekker du andre på skattelistene?Jeg skrev nei, men jeg har gjort det ett par ganger.
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Sjekker du andre på skattelistene?Ja, jeg sjekker skattelistene. Alle vet det også. |
![]() |
![]() |
#24 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjekker du andre på skattelistene?Jeg driter i at skattelistene blir lagt ut på nettet, men jeg gidder ikke å sjekke noen selv. Jeg er ikke så opptatt av hva andre mennesker tjener. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
frakoblet
|
![]() Sv: Sjekker du andre på skattelistene?Jeg har sjekket noen. Stort sett familie. Jeg fant ut at min far har dødsmye penger, og det har han skjult for alle. Han vokter slik informasjon som om det skulle vært en statshemmelighet.
![]() |
#27 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Sjekker du andre på skattelistene?Ja jeg sjekker min nærmeste familie, gjerne noen kollegaer også |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Sjekker du andre på skattelistene?Joda - jeg sjekker noen. (mest broder'n og sånn altså)
![]() |
#29 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Sjekker du andre på skattelistene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Smugleser
|
![]() Sv: Sjekker du andre på skattelistene?Jeg har sjekket noen av kollegene mine, rett og slett for å se om jeg "traff" sånn noenlunde i lønnsforhandlingene i min nye jobb. Og ettersom jeg vet litt om stilling i fht normalfradrag og slikt, så mener jeg å ha fått et passelig ca-bilde.
![]() |
#32 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Sjekker du andre på skattelistene?Nei, det intresserer meg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Sjekker du andre på skattelistene?krysset nei.
![]() |
#34 |
Bedreviter
|
Det er fordi det beløpet som oppgis er det beløpet man sitter igjen med etter at alle fradragene er trukket fra bruttolønnen. For min egen del så tjente jeg i fjor et sekssifret beløp mer enn det som jeg står oppført med, siden de fleste fradragene våre er ført på meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
*_*
|
Er ikke veldig interessert, så jeg sjekker ikke. Men ser verdien i at de legges ut; vi skal ha et åpent system som alle kan "kontrollere", ikke bare skattetetaten. Det er en del av å forebygge/bekjempe skattefusk - til det beste for fellesskapet.
![]() |
![]() |
#38 |
Bedreviter
|
Er det? Den må vel ha noen form for innput i forhold til fradrag, må det ikke? Mannen min og jeg tjente noenlunde det samme i fjor, men er oppført med ganske ulike tall likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Sjekker du andre på skattelistene?Takk for info. Med andre ord trenger man bare å kunne regne for å finne ut hva folk egentlig tjener altså. Søren også, jeg trodde det var en slags hemmelighet, jeg. :dom: |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Sjekker du andre på skattelistene?Jeg sjekker knapt meg selv. Jeg interesserer meg fint lite for akkurat det der.
![]() |
|
|