Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Flatskjerm

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-06, 13:08   #1
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flatskjerm

En bekjent av meg har en diger sak hengende alt for høyt på veggen. Pass på at du ikke henger den for høyt, da blir det feil stilling på nakken.

Gammel 20-10-06, 01:22   #2
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

En bekjent av meg har en diger sak hengende alt for høyt på veggen. Pass på at du ikke henger den for høyt, da blir det feil stilling på nakken.

Vår står foreløpig på det gamle TV-bordet som er altfor lite.
Det skal byttes ut med et som er lavere, mindre dypt og lenger. Må snekre det først!

Ideel høyde på TV som skal henge på veggen er 90 cm fra gulv og til center.
Da sitter du i sofaen og ser på TV - uten nakkesleng.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:44   #3
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Hvor: Oslo
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Ideel høyde på TV som skal henge på veggen er 90 cm fra gulv og til center.
Da sitter du i sofaen og ser på TV - uten nakkesleng.

Takk for tips , dette er nemlig noe jeg har lurt på, og Tv som står på en hylle laget av ikea kjøkken overskap og er nok litt i høyeste laget.

Vi har forøvrig hvit (ipodblank) flatsjerm 36" Etter mange år med en gammel 20" monolyd TV lot jeg meg endelig overtale til å bruke penger på flatskjerm TV.. Det at den var hvit og passet perfekt inn i interiøret var utslagsgivende for min "godkjenning"

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:07.