Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Isolde planlegger bryllup

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-07, 11:14   #21
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Isolde planlegger bryllup

Men skriv med en annen penn. Type kaligrafi.

Gammel 31-08-07, 11:32   #22
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Tror jeg må få noen andre til å skrive fordi jeg skriver som et fullt mannfolk. Er det ikke det man har forlovere og venner til?

Skreiv først med sølvpenn men det viste ikke på papiret som er lyseblått bomulspapir med litt sølv i..

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 18:38   #23
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Nå er bordkortene ferdig. eller mangler 2 da hun som skrev på navnene har gått hjem og jeg merker at 2 navn mangler.

Gammel 04-09-07, 18:45   #24
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Det ble så nydelige navneposer. Det var nok lurt å få noen andre til å skrive (ikke ment som kritikk a håndskriften din, altså). Moro å følge med på forberedelsene dine.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 18:47   #25
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Selvfølgeilig var det lurt.. Man setter ikke fulle sjømenn til å skrive noe folk må lese

Gammel 12-10-07, 18:02   #26
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Nå er det bare 1 uke igjen. Har allerede fått nøkkelen til lokale så jeg skal begynne å flytte ting i løpet av uken.

Kjolen har nå kommet i hus ferdig syd, og mannen har fått ny dress.

Dåpskjolen er vasket og fikset opp.

Har noen nye bilder men tror det er lettere å komme med bilder i etterkant

Første siden i gjestebok:

Siden vi ikke skal ha sanger blir det bare bordkart som ligger på hver enkelt plass:

Gleder meg virkelig nå.

Jeg ble drukket ut forige lørdag med innspilling av cd, taco og jentekveld.

Mannen drikkes ut i morgen med seilfly, peppes og masse alkohol hos broren.

Gammel 12-10-07, 20:34   #27
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Lykke til med resten av forberedelsene og selvsagt bryllupet. Snart er du fru :biggrin:

Gammel 12-10-07, 20:38   #28
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Masse lykke til, og kos dere!

Skulle ønske jeg kunne oppleve bryllupsdagen igjen, men det går jo ikke.
Nyt det!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.