|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Isolde planlegger bryllupTror jeg må få noen andre til å skrive fordi jeg skriver som et fullt mannfolk. Er det ikke det man har forlovere og venner til? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Øyboer
![]() Sv: Isolde planlegger bryllupNå er bordkortene ferdig. eller mangler 2 da hun som skrev på navnene har gått hjem og jeg merker at 2 navn mangler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Isolde planlegger bryllupDet ble så nydelige navneposer. Det var nok lurt å få noen andre til å skrive (ikke ment som kritikk a håndskriften din, altså). Moro å følge med på forberedelsene dine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Øyboer
![]() Sv: Isolde planlegger bryllupSelvfølgeilig var det lurt.. Man setter ikke fulle sjømenn til å skrive noe folk må lese |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Øyboer
![]() Sv: Isolde planlegger bryllupNå er det bare 1 uke igjen. Har allerede fått nøkkelen til lokale så jeg skal begynne å flytte ting i løpet av uken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Isolde planlegger bryllupLykke til med resten av forberedelsene og selvsagt bryllupet. Snart er du fru :biggrin:
![]() |
|
|