Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nobels fredspris

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-07, 09:44   #16
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nobels fredspris

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg synes bare det var gøyere da Fredsprisen handlet om nettopp fred, og ikke alt dette greiene med klima, Manghari Matai og sånne ting, liksom.

Jeg er ikke anti-miljøvern altså, men det er så langt unna mitt interessefelt som man kan komme.

Dette blir for meg komplett uforståelig. Gøyere?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Fred og klima henger faktisk veldig mye sammen. Se på situasjonen i Burma f. eks. med avskoging og en pengeglad militærjunta.
FOr meg er det helt uforståelig at man syns det er "kjedelig" med klima og miljø. Spesielt når man har barn.

Som jeg skulle sagt det selv.

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Du synes det er viktig, jeg synes kanskje andre ting, som å stoppe sult, nød og krig er viktigere.

Men i all verden. Forstår du ikke at dette henger sammen? Jeg vil råde deg til å kanskje sette deg litt inn i klimaproblematikken, det virker som du kunne hatt godt av det.

Opprinnelig lagt inn av Mams

Hørte et intervju av en FrP politiker og han "sutret" over valget.
Raporten haddejo vært såååå ensidig og ikke helt til å tro på.

Det var det første jeg sa til helten da vi fikk høre resultatet, "bare vent, nå kommer det protester fra FrP". Og jammen kom det ikke.

Jeg syns det var et GLIMRENDE valg. Nå handler det om å redde kloden før det er for sent, og folk trenger å få øynene opp for dette!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:38.