|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
saftig
|
Sv: Foreslår dyrere buss i rushtiden
Enig!
Nemlig. Dette var et dårlig miljøtiltak i og med at noen faktisk må ut i den perioden. Blir det dyrere med buss kan det hende flere istedet velger personbil.
|
|
|
#22 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var nettopp det jeg hadde tenkt å skrive. De som har mulighet til å unngå rushtrafikken gjør det allerede. Det er heller ikke de med dårligst lønn og dårligst råd som har fleksitid, det er de med god lønn og god råd. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Sv: Foreslår dyrere buss i rushtidenJeg fant forrresten akkurat ut at jeg ikke får studentkort lenger når jeg fyller 30. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Foreslår dyrere buss i rushtidenOm buss og bane skal være gratis må de jo først bygge ut slik at alle har mulighet til å bruke kollektiv transport. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vet, det er skikkelig sært. Men i følge mange politikere så bør de fleset være ferdig med studiene for lengst når de fyller 30. Så jeg får skylde meg selv, som valgte å få barna mine før jeg var ferdig utdannet. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Ikke sant. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Audacious
|
Det er ingen som har sagt det skal bli dyrere med buss i rushtiden! Det er et ønske om noen forsøk med billigere billetter utenom rushtiden/lite traffikerte strekninger i rushetiden.
|
|
|
#28 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foreslår dyrere buss i rushtidenSå vidt jeg vet er det ikke sporveien som har bestemt at det skal være sånn, de får dekket utgiftene til studierabatt, men da bare til de under 30. Sto litt om det i Dagsavisen for noen dager siden. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Foreslår dyrere buss i rushtidenÅ gjør kollektivtrafikken gratis tror jeg ikke er noen løsning.
|
![]() |
|
|