Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Høyre vs. venstre hjernehalvdel

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-07, 20:32   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høyre vs. venstre hjernehalvdel

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

(så da vet vi hvem som er hjernen i familien )

Nei, jeg er ikke enig i at det er den som er hjernen i familien som lettest får henne til å snu. (Sitat mannen: Hun snur seg jo hele tiden, tullekjerring! )

Gammel 14-10-07, 21:20   #2
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Nei, jeg er ikke enig i at det er den som er hjernen i familien som lettest får henne til å snu. (Sitat mannen: Hun snur seg jo hele tiden, tullekjerring! )

Det var mest ment som en spøk.
Jeg synes ikke denne testen har så mye med inteligens å gjøre, men kanskje mer tilfeldigheter. Egentlig så vet jeg ikke.

Gammel 14-10-07, 21:27   #3
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Det var mest ment som en spøk.

Ja, men jeg spøkte jeg også. (Great minds think alike! eller noe sånt )

Gammel 07-11-07, 23:16   #4
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har store problemer med å få den til å skifte retning. Og når jeg klarer det så fyker den tilbake clockwise før jeg vet ord av det.
Det funket ikke å se på skyggen, men å dekke til høyre side av bildet slik at bare en tå og litt av armen vises, og så forsøke å tvinge meg til å tenke at hun skal spinne anti-clockwise. Og så måtte jeg scrolle samtidig, slik at bildet stopper opp. Jeg tror det er fordi at når hjernen min først har bestemt seg for noe, så skal den ikke gi etter ... (Mon tro hvorfor det ikke funker for sjokolade ... )

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har ikke samsyn på øynene, og har alltid problemer med slike tester. Husker dere de prikkebildene man skulle stirre på, så skulle det dannes et bilde (populært på nittitallet). Jeg så aldri en skjit.

Jeg elsker dem! Mest fordi mannen ikke ser en skit

http://www.vision3d.com/sghidden.html

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 15:28   #5
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.