|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Vi skal ha ny stasjonær datamaskin. MAC?Jeg har ikke hatt mac siden tidenes morgen, før det var vanlig å være på internett til og med, så kan ikke si jeg husker så veeeldig mye. Sist redigert av Left : 14-10-07 kl 14:01. Årsak: Jeg kan ikke skrive :flau: |
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Vi skal ha ny stasjonær datamaskin. MAC?Kom igjen a |
|
|
|
#4 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi skal ha ny stasjonær datamaskin. MAC?Jeg er også der... Vurderer sterkt å bytte pc til iMac.
|
|
|
|
#5 |
|
heimføing
|
Sv: Vi skal ha ny stasjonær datamaskin. MAC?Jeg var forresten i Bodø i helga, og oppdaget at de Eplehuset har åpnet butikk der. Så det ble en sikletur innom. Det nye Apple-tastaturet er bare råstilig! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
heimføing
|
Sv: Vi skal ha ny stasjonær datamaskin. MAC?
Hva er du trenger hjelp til? Kjøp en iMac, du kommer ikke til å angre. Den både SER stilig ut, og er enkel å bruke, enkel å koble til, selv mora mi ville klart det. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
<*(((<
|
Sv: Vi skal ha ny stasjonær datamaskin. MAC?Du sier ikke noe om krav/bruksområder, så det er jo lite man kan si egentlig. Men iMacen har jo nettopp "blitt ny", så det er jo riktig tidspunkt å handle på sånn levetidsmessig. Jeg skulle gjerne hatt en sånn selv! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Vi skal ha ny stasjonær datamaskin. MAC?Løp og kjøp, jo fortere; jo bedre!
|
|
|
#9 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Vi skal ha ny stasjonær datamaskin. MAC?Jeg synes iMacen er kjempefin, men hadde nok ikke kjøpt det selv. Grunnen til det er vel det at den har ulempene til en bærbar men ikke fordelene. Jeg synes at en stasjonær maskin skal man kunne bytte ut skjermen på, man skal lett kunne forandre konfigurasjonen i maskinen, om man vil ha en DVDstasjon til og sånne ting.
|
|
|
#10 |
|
heimføing
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Walking in the air
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi skal ha ny stasjonær datamaskin. MAC?Mac er superbra, du kommer ikke til å angre! Generelt har de litt lenger "holdbarhetstid" enn tilsvarende PCer også, fordi programvaren ikke gjør maskinen utdatert i samme tempo.
|
|
|
#12 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi skal ha ny stasjonær datamaskin. MAC?Jeg ville ikke nølt - skulle gjerne hatt en selv. Har to e-macer fra 2002 og 2003. De fungerer utmerket fortsatt, men har en vifte som bråker noe j****. Jeg har alltid hatt mac og skal aldri bytte. Det er bare på jobb jeg må være belemret med annet.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Skal bruke den til skolearbeid, nett, enkel bilderedigering osv - til vanlig hjemmebruk ja |
|
|
|
#15 |
|
Bree
![]() ![]() |
Sv: Vi skal ha ny stasjonær datamaskin. MAC?Jeg sier også løp og kjøp |
|
|
|