Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du Odd Molly-klær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Har du Odd Molly-klær?
Ja, mer enn 10 plagg. 2 0,87%
Ja, 5-10 plagg. 6 2,60%
Ja, 1-4 plagg. 26 11,26%
Nei, men jeg har lyst på. 56 24,24%
Nei, og jeg har ikke lyst på heller. 118 51,08%
Odd hæ? Aldri hørt om. 23 9,96%
Deltakere: 231. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-07, 12:17   #101
mus
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2007
mus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du Odd Molly-klær?

Nei. Hadde aldri hørt om denne Odd før det duket opp en festlig diskusjon på NM om at alle FP`ere hadde Odd Molly klær. Aner ikke hvordan de ser ut engang.

mus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 19:09   #102
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, prisen passer ikke min (manglende) inntekt helt.

Gammel 15-10-07, 00:26   #103
elg
Superduperaktiv

elg sin avatar

elg er litt kulelg er litt kulelg er litt kul
Standard

Har visst ikke fulgt med i timen...

elg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 00:30   #104
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Odd hæ?

Nope, har ikke.

Gammel 15-10-07, 01:00   #105
TBM
Passiv

Standard

Har to strikkejakker, den ene er vel så lang at den er mer å regne som en kåpe. Det er lekre plagg som jeg tror de fleste ville likt. "Kåpejakken" er kjøpt pent brukt og var et godt kjøp vi jeg si.

Så har jeg en bluse som jeg kjøpte av noen her inne, og den prøver jeg stadig vekk, men den blir jeg alltid veldig omfangsrik i...Må finne et belte som passer...

Har et lite skjerf også, kjøpt på impuls, men som egentlig ikke blir brukt noe særlig. Er litt for lite på en måte, funker ihvertfall ikke som skjerf...

Har sett noen plagg jeg kunne ha tenkt meg nå i høst også, men nå som det har kommet så mange flotte tunikaer andre steder har jeg stått over Odd Molly. For det der jo alt for dyrt for masseproduserte klær...

Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 01:02   #106
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ophelia, her.

Jeg har ingen plagg fra OM og tror ikke jeg kommer til å anskaffe noen heller. Det er ikke helt min stil. En arbeidskollega har noen plagg fra OM som hun kler veldig godt og hun ble veldig imponert når jeg spurte om det var klær fra Odd Molly hun hadde på seg. Jeg hadde nok ikke hørt om merket hvis jeg ikke hadde frekventert disse sidene...

Det er jo litt morsomt at "Odd Molly" på en måte har blitt så veldig populært her inne på FP - men egentlig tror jeg nok at vi som liker FP synes det er litt morsomt å hause opp det merket litt ekstra!

Det er imidlertid absolutt ingen plikt å hverken kjøpe eller bruke det merket!

Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 08:50   #107
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det har jeg ikke. Liker noen av klærne, men jeg synes det er galskap å bruke så mye penger på helt vanlig innetøy.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 12:40   #108
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ikke. Kunne alltids ha lyst på et par plagg, men kjøper sjeldent så dyre klær.

Gammel 15-10-07, 12:44   #109
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Det er jo litt morsomt at "Odd Molly" på en måte har blitt så veldig populært her inne på FP - men egentlig tror jeg nok at vi som liker FP synes det er litt morsomt å hause opp det merket litt ekstra!

Dere som liker Odd Molly mener du?

Det ser man jo av pollen her, det er bare noen og tjue som faktisk har Odd Molly-plagg, 50 som kunne tenke seg noen plagg, men over hundre som ikke har lyst på eller ikke har hørt om merket før.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 12:51   #110
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen OM-plagg og ønsker meg det ikke heller. Det blir for mye dill-dall på det meste for meg. Jeg har sett noen fine plagg, men til den prisen kjøper jeg nærmest ingenting.

Gammel 15-10-07, 17:04   #111
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har noen få plagg ja.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 19:13   #112
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Ikke et lite plagg engang.. Men er nok mer pga lommeboka sier nei, og størrelsene kanskje

Gammel 15-10-07, 19:20   #113
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, men har lyst på. Dessverre langt over min prisklasse på klær.

Gammel 15-10-07, 19:22   #114
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Jeg har ingen OM-klær og har heller ikke lyst på

Gammel 15-10-07, 21:01   #115
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Nei, men har lyst på. Dessverre langt over min prisklasse på klær.

Samme her!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 21:24   #116
Tik
Trønder

Tik sin avatar

Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Nei,ikke min stil de klærne.

Gammel 15-10-07, 21:34   #117
jannski
Utålmoooodig

jannski sin avatar

Hvor: Trondheim
jannski er litt kul
Standard

Tror ikke de kommer i min størrelse

Vil ikke ha heller da, det er litt for mye penger å bruke på klær synes jeg.

jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 21:38   #118
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei. Ikke min stil.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 21:34   #119
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Jada....men har "kvittet meg med en del plagg underveis også(FP er glimrende til å selge videre pent brukte /ubrukte OM plagg )

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 21:38   #120
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har to ulljakker, en kjole jeg bruker mye. Og en tunika til salgs. Og kaller Olympia klesstilen min kjerringaktig en gang til, så blir det deng!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.