|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du merket noe av det dårlige vannet i Oslo? | |||
| Ja, kvalme, oppkast og / eller diaré |
|
3 | 4,35% |
| Ja, men bare litt |
|
3 | 4,35% |
| Nei, ikke selv, men jeg har venner/bekjente som har merket det. |
|
2 | 2,90% |
| Nei, jeg bor i Oslo og har ikke merket noe |
|
26 | 37,68% |
| Jeg bor utenfor Oslo |
|
35 | 50,72% |
| Deltakere: 69. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i Oslohttp://www.dagbladet.no/nyheter/2007/10/17/515276.html
|
|
|
|
#43 |
|
Expired
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i OsloDet er ikke nok med vanlig filtrering av vannet.
|
|
|
|
#45 |
|
villende
|
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i OsloDa har jeg hatt den store glede å bruke natten på do. Sitter i telefonkø til legen for å "melde meg". Jeg håper virkelig at det "bare" er omgangssyke, men kjenner ingen andre som har hatt det. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Peppy!
|
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i Oslo
Næææ? Er du skikkelig dårlig? Hva sier legen? Skal de ta prøver? |
|
|
|
|
|
#47 |
|
villende
|
Jeg er skikkelig dårlig, ja. Og jeg aner ikke hva legen kommer til å si. Jeg skal karre meg ned dit til klokken 0930. Hvilket kan bli spennende siden jeg løper på do hver halvtime. Jeg tror jeg skal ta med meg skift... |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Peppy!
|
Herregud, stakkars deg. Og lykke til. Det høres jo helt sinnsykt ut. Snupp er ikke dårlig? |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i OsloAiaiai, god bedring, Gaia. Håper det "bare" er omgangssyke.
|
|
|
#50 |
|
saftig
|
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i OsloOj! Håper det bare er en vanlig magesjau du har, Gaia. God bedring! Jeg er dårlig og vond i magen selv, og må være hjemme. Men jeg er ikke så dårlig. Det er ikke helt flytende.
|
|
|
#52 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Nei, men jeg tror faktisk ikke det. Jeg har spist samme mat i flere dager som andre personer i hudsholdningen og de har ikke blitt syke. Vi har spist ting som man normalt ikke blir syk av (f.eks. kjøttdeig fra elg som ligger i fryseren og som vi har spist av siden oktober sist år osv). Jeg har jobbet hjemme og drukket mye av vannet hjemme, vi bor ikke så langt fra Storo. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i OsloBra du sladder de ekle detaljene. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
er her
|
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i OsloHuff da, god bedring dere som er dårlige.
|
|
|
|
#55 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i OsloGod bedring, Gaia! Håper Snupp slipper unna.
|
|
|
#56 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i OsloFortsatt to dårlige snupper her. Søren, jeg håper virkelig ikke vannet er problemet, disse små i barnehagen får jo slikt innimellom. Men jeg liker dårlig at hun eldste har så vondt i magen. Hun vil ikke noe annet enn å ligge dobbel, og det ligner ikke henne uansett hvor dårlig hun er. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
♡
|
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i OsloA har ikke kastet opp i dag, men har fått feber og skikkelig illeluktende diaré.
|
|
|
#58 |
|
Expired
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i OsloHer er noen fakta:
Forøvrig har jeg fryktelig vondt av dere som er redde/er i "sonen". Virkelig!
|
|
|
|
#59 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i OsloHønni, ring legen du. Jeg sendte mail til vann- og avløpsetaten i går og fortalte "min" historie. Jeg er fortsatt guffen i magen og har oppstøt. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
villende
|
Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i OsloDa har jeg vært hos legen og skal ta tre avføringsprøver som skal sendes inn til kontroll. Legen tok det veldig alvorlig, siden symptomene er forenlige med giardia. Man skal visstnok behandles uansett, da smitten kan ligge latent i kroppen selv om man ellers føler seg frisk. De som har vært dårlige bør derfor få tatt disse prøvene. "Trøsten" er at magen min tømmer seg så hyppig at jeg sannsynligvis får tatt alle prøvene i dag, mot tre dager som er det vanlige. Man trenger tre forskjellige prøver for å kunne være sikre, men i følge legen var det helt greit at jeg tok alle i dag. Hvis jeg er heldig så har jeg svaret innen mandag, hvis ikke må jeg nok vente en ukes tid. Jeje. Nå er jeg lei. Magesyke suger uavhengig av hva årsaken er. |
|
|
|
![]() |
|
|