Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hund i huset på julaften

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-07, 11:33   #7
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund i huset på Julaften

Jeg er vokst opp med hund, og skjønner veldig godt at du reagerer på at denne valpen tar vel mye plass, og at du er bekymret for hvordan juleaften blir.

Jeg vil anbefale deg å ta en snakk med hundeeierene på forhånd om at du ikke syns det er greit at hunden sleiker på barnas leker og ansikt, og at du er redd for at hunden med sin (ganske naturlige valpete) oppførsel kanskje kan ødelegge juletre , pynt o.l. Mine foreldre har en mye løsere grense for slike ting enn det min mann har, og jeg har måttet ta en snakk med dem om at de må ta hensyn til at andre har andre grenser på blandt annet hund og hygiene enn dem selv. Det har de tatt til seg, og jeg syns de er flinke til å innrette seg når de vi er sammen.

Juleaften er jo barnas dag, og selv ville jeg syntes at det hadde vært naturlig at hunden hadde blitt satt inn på et rom, hvertfall under pakkeåpningen. Dette er jo også for hunden skyld, den blir sikkert ganske stresset av så mange mennesker rundt seg på en gang.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:08.