|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Dokument 2. Valla-sakenJeg så et intervju med henne i går og ser på en dokumentar om henne nå som omhandler selve Vallasaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Dokument 2. Valla-sakenJeg har ikke sett dokumentaren, men at hun er offer for et maktspill synes jeg ikke det er noe tvil om.
![]() |
#3 |
Like blid!
![]() Sv: Dokument 2. Valla-sakenJeg fikk faktisk et annet inntrykk av både Valla som person og saken etter å ha lest portrettintervjuet av henne i Henne og sett dokument2. Jeg synes heller ikke det er tvil om at hun har blitt offer for et politisk maktspill.
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Dokument 2. Valla-saken
Det er et interessant trekk at hun gjør seg selv til et offer. Det er ikke umulig at det har vært et politisk spill i forbindelse med saken, men det kan ikke unnskylde måten hun har oppført seg på overfor Yssen og andre LO-ansatte. Jeg håper virkelig folk ser gjennom denne sjarmoffensiven der hun betoner offerrollen sin så sterkt. |
![]() |
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Dokument 2. Valla-sakenJeg så intervjuvet med henne på nyhetene og jeg kan ikke si at hun fremsto i et positivt lys. Det var mer; buuhuu, alle andre er ute etter å ta lille, uskyldige meg som aaaaaldri har gjort noe galt.
![]() |
#7 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Dokument 2. Valla-sakenJeg så også bare det som ble vist på TV2 nyhetene og fikk skikkelig dårlig smak i munnen. "Dette har vært planlagt i lang tid" også et trist, men overbærende, smil. Bedret slett ikke mitt bilde av henne, og fikk meg ikke til å ville se verken dokumentaren eller lese boken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Dokument 2. Valla-sakenJeg syns dokumentaren var ok. De klippene som ble vist på nyhetene var ikke representative for det hun sa, for de var tatt ut av sammenhengen.
![]() |
#9 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Dokument 2. Valla-sakenhttp://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle2053937.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Dukkar plutseleg opp ...
Det synest eg er eit kjempepoeng! Elles trur nok eg også at det har vore eit maktspel på høgt nivå, men eg trur nok at det vorte meir spelt på Valla sine dårlege sider enn at ho har vorte lurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
seru
|
![]() |
![]() |
#12 |
guru advisor
|
Jeg er enig. Det har nok vært et spill i kulissene, men i bunn og grunn synes jeg det virker som om hun er en leder uten bakkekontakt. Hun virker arrogant og som hun har lite selvinnsikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|