Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-07, 12:59   #7
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Et "nei da, bare legg den i hyllen du, så vasker jeg den selv" ville jeg tatt for en ren høflighetsfrase.

Det fryktet jeg, så jeg sa : "jeg vil gjerne vaske den selv, så legg den i hylla. Jeg har slik vask som skal vaskes i morgen."
Jeg synes ikke jeg kunne være mer tydelig egentlig..

Jeg er absolutt for B sortering. Men jenta er så høy og langbeint, så det eneste som passet var en katvig strømpebukse. Den som er brunstripete, og nå er den selvfølgelig brun-grå stripete.

Irriterende ja, noe jeg kommer til å gruble lenge over? nei.. Men like fult litt surt pga manglende forklaring, og trist å tenke på hvordan andre behandler andres ting. :Prinsipp:
Noen som tror jeg er hormonell akkurta nå?
:Pms:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.