Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Name it vinterdress

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-07, 15:08   #1
tiril
Passiv

Spørsmål

Name it vinterdress

Har eg kjøpt.
Blir eg fornøyd tru?

Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 15:11   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Name it vinterdress

Det tror jeg, kjenner flere som har hatt den og vært fornøyd. Hvor gammelt er barnet?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 16:35   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Det er jeg også spent på. Vi har kjøpt en til ztjerna som er 2 år.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 16:51   #4
tiril
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Det tror jeg, kjenner flere som har hatt den og vært fornøyd. Hvor gammelt er barnet?

snart 2. vingla mellom denne og reima sin, men ville gi denne en sjanse først.
Har hørt at den skal vere like god som reima sin...

Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 17:19   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi hadde den dyreste fra exit i forfjor til turbo. Kjøpte den på salg .
Han fikk bare brukt den i 2 mnd før den ble for liten
var ikke hele størrelser da var sånn 3\4 og 4\5 5\6. og han hadde den 5\6 og han brukte bare 104 da som oftest. så den var veldig liten i størrelsen.

Fikk den anbefalt av de som slgte mikkline før. for var samme produsent.
men jeg var ikke helt fornøyd. den var stiv på.
men den var vanntett og synnes ikke at det var brukt

Gammel 18-10-07, 17:49   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare hatt Name It høstdress (Den uten fôr), og den var vi ihvertfall veldig fornøyd med. Både bevegelighet og vanntetthet var fantastisk. Nå har jeg allerede gitt bort vår til noen her inne.

Gammel 18-10-07, 17:57   #7
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi hadde den da poden var to. Var fornøyd jeg.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 18:01   #8
tiril
Passiv

Standard

Pastill,godt å høyre!
Marianne, synes det var stor forskjell på exit og name it sin. Exit sin var stivare. Ho på butikken anbefalte name it for 2 åringar.

Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 18:04   #9
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

Pastill,godt å høyre!
Marianne, synes det var stor forskjell på exit og name it sin. Exit sin var stivare. Ho på butikken anbefalte name it for 2 åringar.

Name it er så og si lik Reima. Syntes kanskje sømmene var litt mer frynsete og smådetaljene var nok mer slitt etter et år enn på Reimadressen, men i fht pris så stod det i stil. Vanntetthet ol var bra.
Dressen var helt super den tiden vi brukte den syntes jeg.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.