Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er det noen her inne som syr klær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-07, 12:03   #18
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen her inne som syr klær?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg kan sy og lage/tilpasse mønstre, og har faktisk sydd kjole til Nabojenta mens jeg bodde 50 mil unna, og målene var tatt med tommestokk. Den satt som støpt, og det var flaks, for jeg kom med kjolen et par timer før bryllupet startet.

Men jeg tør ikke ta på meg noe oppdrag for tiden, for jeg har ikke tid (med mindre jeg skulle kuttet ut FP da ).

Har ikke du et bilde av meg i den kjolen? Hadde vært gøy(og kanskje litt vemodig) å se hvor slank og flott jeg var den dagen ...

(Herlighet er det gått 13 år alt?)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.