|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
er grønn og fin.
|
![]() Oslos nye ordfører ...Synes vel kanskje Oslos nye ordfører har funnet en litt for enkel løsning.
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Oslos nye ordfører ...Jeg gremmes!
![]() |
#3 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oslos nye ordfører ...Jeg sa det akkurat til mannen, for en glimrende måte å starte sin ordførergjerning på.
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Oslos nye ordfører ...Der fant jeg panneklasksmileyen.
![]() |
#6 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oslos nye ordfører ...
Du bor på østsiden du også? Da treffes vi vel i marka sammen med alle andre på denne siden.
![]() |
#7 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Oslos nye ordfører ...Han er bare fryktelig, den mannen. Hvordan han kunne havne der han sitter nå er meg en gåte. Jeg ikke begripe at man kan være så lite glad i byen sin at man bevisst velger en slik nisse?
![]() |
![]() |
#8 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oslos nye ordfører ...Herregud. Og han bidrar igjen til stigmatisering av de som bor på østkanten. Det høres ut som det bor 99% kjederøykende junkfoodspisende bingospillere der.
![]() |
#9 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Oslos nye ordfører ...Men når det er sagt: Det ER vanskeligere å motivere enkelte befolkningsgrupper til livstilsendringer og mosjon. Spesielt innvandrerkvinner synes jeg det er vanskelig å nå gjennom til på en måte, men det er sikkert like mye min skyld. Jeg kan ikke nok om deres private livssituasjon til å kunne anbefale forslag som faktisk er gjennomførbart for dem, og det er synd. Men jeg ser jo hva nissen sier, og han har jo rett i at det er mye å hente der - men å bruke tilnærmingen "Look to Frogner" er jo helt panneklask.
![]() |
![]() |
#10 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Oslos nye ordfører ...At man ikke har vondt av å komme seg ut i skog og mark er det ingen tvil om.
![]() |
#11 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oslos nye ordfører ...Å neiiii! Han var en av de jeg håpet å slippe da jeg stemte rødt i høst...
![]() |
#12 |
kamerat
|
Ja, det er nettopp det.
![]() |
#14 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Oslos nye ordfører ...Klarer ikke annet enn å le |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Oslos nye ordfører ...Haha! Man kan jo ikke vente annet av en bemidlet Frognergutt som sikkert ikke har tatt kollektivtransport i hele sitt liv. (en fordom får møte en annen tilbake... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Oslos nye ordfører ...Joda, vi bør sikkert trimme mer her på østkanten og vi har faktisk flotte idrettsmiljøer her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
I mål
|
![]() Sv: Oslos nye ordfører ...Skrekkelig. Jeg gremmes på vegne av partiet for å si det sånn. Jeg kan jo gjerne invitere ham opp hit til Østmarka en dag, så får han se at det går an å gå ut her også, samt kan få prøve t-banen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Oslos nye ordfører ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
En som trener
|
Mener du at du ikke kan skjønne at noen kan stemme Høyre når de har en sånn ordførerkandidat? For min del var det Erling Lae og andre dyktige Høyrepolitikere i det forrige byrådet jeg stemte på, og så var han en bivirkning. Han har jo heldigvis ikke noe særlig politisk makt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|