|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?Det gjelder ikke. Det er dine hatter.
![]() |
#23 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?Du har ikke bare god nok grunn, du har minst fire gode nok grunner! Drukn straks den dårlige samvittigheten!
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?Fantastisk imperativ, Toffen! |
![]() |
![]() |
#25 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?We aim to please.
![]() |
#26 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?Drukn.
![]() |
#27 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?Legg en ekstra pute på magen når du går ut, vagg i god bekkenløsningsgange, så er det ingen som kommer til å engang lure på hvorfor du ikke er på dugnad.
![]() |
#28 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?Du trenger ikke ha dårlig samvittighet, så lenge du absolutt ikke kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?Vær inne med god samvittighet du, ikke er det pålagt dugnad og du er ikke i form, så det er vell egentlig ikke noe å lure på?
![]() |
#31 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?Jeg endte faktisk opp på dugnad. De andre ungene i blokka var ute og lekte, så jeg skravlet litt med nabodamene, satt på en benk og passet barn og gjorde svært lite nytte for meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?Ikke bare er familiens ære beholdt, du kan med god samvittighet la vær å stille opp på dugnad i lang tid... Du har jo trosset sykdom og stilt iår på en særdeles viktig dugnad |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?Jeg håper bare alle fikk med seg at jeg var syk |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?Jeg synes du er nærmest sykelig samvittighetsfull. Godt du ikke gjorde noe nytte for deg, i det minste, gærningen!
![]() |
#35 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?
Ikke så mye samvittighet som at ztjerna ble underholdt og jeg fikk skravlet litt. Mannen synes imidlertid også at det var i overkant. Han kom hjem fra jobb nå, kaste ett blikk på meg som satt i sofaen, og sa "hvorfor sa du ikke at du var så dårlig?". Også ringte han jobben sin og sa han måtte være hjemme i morgen. Fine mannen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|