Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-07, 09:12   #21
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er god nok grunn til å ikke møte opp på dugnad?

Det gjelder ikke. Det er dine hatter.

Gammel 20-10-07, 09:13   #22
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er dine hatter.

Ikke offisielt.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 09:14   #23
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du har ikke bare god nok grunn, du har minst fire gode nok grunner! Drukn straks den dårlige samvittigheten!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 10:21   #24
Albertine
Passiv

Standard

Fantastisk imperativ, Toffen!

Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 10:58   #25
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

We aim to please.

Gammel 20-10-07, 10:59   #26
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Drukn.

Jeg er enig. Du har mer enn grunn god nok, men jeg skjønner at det er ekkelt. Jeg hadde antageligvis vært veldig kreativ med ingredienser som allerede fantes i hus fremfor å gå ut og vise meg.

Gammel 20-10-07, 11:03   #27
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Legg en ekstra pute på magen når du går ut, vagg i god bekkenløsningsgange, så er det ingen som kommer til å engang lure på hvorfor du ikke er på dugnad.

Du trenger selvsagt ikke ha dårlig samvittighet i det hele tatt.

Gammel 20-10-07, 11:06   #28
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Du trenger ikke ha dårlig samvittighet, så lenge du absolutt ikke kan.
Men må bare si av erfaring fra dugnad år etter år på lekeplassen her i feltet, at det er meget irreterende når det kun er de få samme som kommer igjen år etter år.
Mens de andre på feltet er syke eller ikke kan av andre grunner akkurat den ene dagen i året hvert eneste år;-)

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 11:08   #29
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Det er sikkert noe iogjen som du kan gjøre når du er frisk.

Gammel 20-10-07, 11:23   #30
gethosmurfen
Superaktiv

Medlem siden: Sep 2007
gethosmurfen er litt kul
Standard

Vær inne med god samvittighet du, ikke er det pålagt dugnad og du er ikke i form, så det er vell egentlig ikke noe å lure på?

Gammel 20-10-07, 12:50   #31
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg endte faktisk opp på dugnad. De andre ungene i blokka var ute og lekte, så jeg skravlet litt med nabodamene, satt på en benk og passet barn og gjorde svært lite nytte for meg . Jeg var der i det minste. Ztjerna rakte litt løv, kostet litt frem og tilbake og hjalp veldig til i følge han selv.

Har jeg (eller rettere sagt ztjerna) reddet familiens ære?

Gammel 20-10-07, 13:00   #32
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke bare er familiens ære beholdt, du kan med god samvittighet la vær å stille opp på dugnad i lang tid... Du har jo trosset sykdom og stilt iår på en særdeles viktig dugnad

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 13:02   #33
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Jeg håper bare alle fikk med seg at jeg var syk

Den eldre garde i blokka spottet i allefall magen min på null komma svisj. Må huske å lyve terminen en måned frem i tid slik som sist, slik at de ikke får tid å mase før ungen er født.

Gammel 20-10-07, 15:25   #34
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Jeg synes du er nærmest sykelig samvittighetsfull. Godt du ikke gjorde noe nytte for deg, i det minste, gærningen!

Gammel 20-10-07, 16:08   #35
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg synes du er nærmest sykelig samvittighetsfull. Godt du ikke gjorde noe nytte for deg, i det minste, gærningen!

Ikke så mye samvittighet som at ztjerna ble underholdt og jeg fikk skravlet litt. Mannen synes imidlertid også at det var i overkant. Han kom hjem fra jobb nå, kaste ett blikk på meg som satt i sofaen, og sa "hvorfor sa du ikke at du var dårlig?". Også ringte han jobben sin og sa han måtte være hjemme i morgen. Fine mannen

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.