Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du med på å gi et større beløp til tv-aksjonen i år?
Ja, jeg skal gi over 500 kr 7 5,30%
Ja, jeg skal gi 200-500 kr 80 60,61%
Jeg skal gi 100-200 kr 28 21,21%
Jeg skal gi under 100 kr 15 11,36%
Nei, jeg skal ikke gi noe 2 1,52%
Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-07, 13:41   #1
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Vi er helt blakk, så jeg vet ikke hvor mye vi får til i år.
Jeg ser det ligger 32,50 på bordet her, så da blir det vel det vi gir. Skulle gjerne gitt mer.

Jeg synes ikke du skal sukke, jeg synes du skal være stolt! Det er dumt hvis dette blir en konkurranse i å gi mest mulig. Gir man 32,50 når kontoen er tom er det ikke dårligere gavmildhet enn å gi 2000,- med 100 000,- på kontoen. Det er litt trist hvis denne tråden blir en konkurranse i å gi mest mulig i tall, jeg tror vel egentlig ikke det var det som var Pelen sin tanke.

Vi har kun 30,- kontant fant vi ut i dag, og gir resten over telefon.

At noen av kronene jeg gir går til administrasjon synes jeg er helt åpenbart og naturlig. Ingen god unnskyldning for å være gnien iallefall.

Gammel 21-10-07, 16:11   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har akkurat vært rundt og samlet inn. De fleste var ikke hjemme, men de som var det, ga småmynter. En gammel dame ga tusen kroner.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 18:08   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det er litt trist hvis denne tråden blir en konkurranse i å gi mest mulig i tall, jeg tror vel egentlig ikke det var det som var Pelen sin tanke.

Nei, absolutt ikke, tanken min var at alle som hadde mulighet skulle gi litt mer i år. Bare noen kroner mer kan innebære veldig mye for mottakeren. Har man ikke mulighet til å gi mer så er uansett noen kroner bedre enn ikke noe.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.