|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hvor mange rasister tror du det finnes i Norge?Skjønner hva du mener. Vi har samme problem angående det med barna å være langt ute på natta. Vi prøvde å ta det opp med naboen på best mulig måte. Men hun ble fornærmet og sur og mente at vi ikke hadde noe med det.
![]() |
#2 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange rasister tror du det finnes i Norge?Azi, dette var trasig lesning og eg er faktisk overraska over at det eksisterer sånne holdningar. Kall meg gjerne naiv.
![]() |
#3 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvor mange rasister tror du det finnes i Norge?
Han er morsom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Deltidsmamma
|
Ja, det kan likegodt være norske som har bråkebarn ute. OG det kan jo være at de ikke VIL samarbeide. Like langt som da de ikke forstår/eller vil forstå norsk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Peppy!
|
Da tenker du og jeg svært ulikt. Jeg kunne tenke meg å lære meg arabisk, nettopp for således lettere kunne kommunisere med arabisktalende mennesker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Deltidsmamma
|
Jeg vet ikke om vi tenker veldig ulikt om språk, jeg synes språk-kunnskaper er et gode. Jeg har lært meg fransk, og den beste måten å lære språk på er å oppholde seg i det landet der de bruker språket, og det gjorde jeg et år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tittel og tittel....
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mange rasister tror du det finnes i Norge?Denne er skrevet for lenge siden, men er dessverre vel så aktuell i dag:
![]() |
|
|