|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
En som trener
|
Sv: Oslos nye ordfører ...Joda, du har mye rett, Polyanna. Det er bare at det ikke er første gangen han tabber seg ut, og nå som han har blitt ordfører burde han ha lært de mest elementære mediahåndteringstriksene. Han er på mange måter naiv og godtroende, og har ikke lært spillets regler ennå. Jeg håper han lærer raskt nå. Han har heldigvis lovt å slutte med nakingbading. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Oslos nye ordfører ...Så det koker ned til naiv mediehåndtering... Ille, men virkelig ikke så galt som det reaksjonene skulle tilsi?
|
|
|
#43 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Oslos nye ordfører ...
|
|
|
#45 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oslos nye ordfører ...Jeg så en nyhetssending der han møtte Jan Bøhler på Furuset.
|
|
|
#47 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Haha. Intervjueren vektla at de hentet ham og kjørte ham dit, da.
|
|
|
#48 |
|
Protonterapeut
|
Nåh ... Vi er velsignet med AP-politikere som ikke vet hva media er. Det er nå ikke akkurat hakket bedre.
|
|
|
#49 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Oslos nye ordfører ...Jeg syns det er Bøhler som kommer dårligst ut av dette. Å gå så hardt ut mot noen som sier det samme som han selv sa tidligere i år... Pinlig!
|
![]() |
|
|