|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Valla - kva er det med den dama ...?Kjenner eg blir provosert av den dama. Forventer ho sympati etter å ha trakka på Yssen? For eit arrogant tryne! Dama likte eg før Yssen saken,men no klarer eg knapt sjå på ho Sist redigert av tiril : 24-10-07 kl 21:50. Årsak: Bitteliten bokstav blir stor. |
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Valla-kva er det med den dama...?Helt enig med dere. |
|
|
|
#7 |
|
Borte
|
Sv: Valla-kva er det med den dama...?Jeg nekter å tro at jeg vet noe større om denne saken. Jeg mener, jeg kan ikke vite hva som virkelig egentlig har skjedd. Tror ikke et sekund at mediene har klart å gjengi sannheten i Valla-saken. Å ha noe imot Valla personlig er helt fjernt for meg iallefall. At hun gir ut bok er da slett ikke overraskende, det gjør jo alle som har blitt smurt ut i mediene.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Valla - kva er det med den dama ...?Jeg må si at jeg opplever at hun graver seg dypere og dypere ned i gjørma. At det en gang ble startet av Yssen-konflikten er nå på en måte uvesentlig - nå handler det om alt annet dumt hun har gjort etterpå... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Valla - kva er det med den dama ...?
Nemlig! Ho framstår berre meir og meir patetisk. Kvifor ikkje legge seg flat? Neida,alt er alle andre sin feil,alle er dumme og ho gjere jo absolutt ingen ting feil i sine auge. Ho bør få seg eit par nye briller! Det blir jo berre verre og verre! |
|
|
|
#10 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig Hattifnatten!
|
|
|
#11 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Valla - kva er det med den dama ...?Jeg er lei saken og prøver å overse/høre alt Valla-preiket, men det er ikke lett gitt. Men jeg tenker at det som regel er mer enn to sider ved en sak.
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 22-10-07 kl 21:50. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Valla - kva er det med den dama ...?Jeg forstår godt at hun vil fortelle sin side av denne historien. Jeg tror hun er en hurpe, men det visste man da for pokker da hun fikk vervet. Og alle syns det var tipp-topp så lenge det førte til kjemperesultater.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Valla - kva er det med den dama ...?Personlighetsforstyrrelse: psykopati. |
|
|
|
#15 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Valla - kva er det med den dama ...?Jeg tror jeg skal legge inn en søknad om ekstraprikker som jeg kan gi Polyanna.
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Hvorfor mener du det? |
|
|
|
#18 |
|
Leser
|
Morsomt spørsmål. (Det fortjente egentlig en egen tråd). Jeg vil si at det er mobbing hvis man ikke gjør noe som helst for å rettlede personen. Jeg mener at sjefer har et ansvar for å komme med konstruktive tilbakemeldinger (ikke nødvendigvis positive, men konstruktive) slik at de som jobber under dem får utført jobben sin.
|
|
|
#19 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Nei, men det gir deg vel ikke grunnlag for å sette en slik diagnose på en person du neppe har truffet, og ihvertfall ikke kjenner?
|
|
|
#20 |
|
Mother of Dragons
|
"Psykiatere har uttalt"... jeez. Referer til 1 psykiater som har diagnosisert Valla som psykopat (akkurat som det er en diagnose) etter å ha gjort en grundig undersøkelse, da.
Sier du det? Mener du at jeg eller noen andre her på forumet tror noe så idiotisk?
|
![]() |
|
|