|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Vasket min datters mobil - igjen
Fordi det irriterer meg at folk ikke kan fjerne sine egne eiendeler fra klesplagg. Denne regelen har vi hatt nå i ca halvannet år og hun er 9. Hun burde ha lært. Og klarer det vanligvis fint, jeg har ikke vasket annet enn mobiler ...
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Vasket min datters mobil - igjenSambo på 42 klarer det ikke, så da er det ikke så rart at hun på 9 ikke alltid husker det. |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vasket min datters mobil - igjen
Åhh.. jeg er så enig i det der!! Jeg har sikkert 100 ganger sagt til Hubbien på 35 at han skal tømme lommene FØR han hiver klær til vask. Jeg hater å vaske tøy, og jeg vil at jobben skal være lettest mulig. Jeg har tom dunker nok til at alle må være med å sortere klær. Kommer klær i feil dunk blir de vasket feil. Enkelt og greit.
![]() |
#5 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Vasket min datters mobil - igjenDu har min fulle støtte. Voksne folk og store unger får tømme lommene selv. Det vet mannen min i hvert fall nå, etter denne episoden: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
trenger lading
|
![]() Sv: Vasket min datters mobil - igjenjeg klarte en gang å vaske 3000 kr i min egen lomme....
![]() |
|
|