Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ulltøy: billig vs dyrt

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-06, 14:40   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulltøy: billig vs dyrt

Lillegutt gikk i ullbody og -longs fra Tom og Trine konstant hele vinteren i fjor, og i år blir det genser og longs derfra. Jeg synes dette undertøyet er helt OK, det har ikke revnet eller blitt stivt, vi vasker det i maskin på 40 grader og tromler det, og det går helt bra. Behagelig passform, halsen er tøyelig og fin (Lillegutt har stort hode og vi er veldig klar over problemet med tranghalsede klær), og de nupper lite. De er ikke fullt så myke som en del dyrere ting, men jeg er fornøyd, og det er absolutt en ekstrabonus at det er så billig (tror vi endte opp med 6 eller 7 bodyer i fjor vinter).

Jeg vil gjette at det er forskjeller mellom vaskemaskiner som er en av hovedgrunnene til de ulike erfaringene folk har. Og det er klart, dersom tøyet ikke tåler den vaskemaskinen man har, så hjelper det ikke at det tåler vår vaskemaskin.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:17.