|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Foreldre må få lov å rise barnaJa, dette var et pussig utspill synes jeg. Så pussig at jeg ikke blir sjokkert engang! - Når Hagen sier "jeg ble avstraffet fysisk selv, og jeg har ikke tatt noen skade av det" - betyr det da at det er greit, liksom? Jeg satt usikret i bil gjennom hele oppveksten jeg også - det gikk da bra med meg, mora mi røyka gjennom svangerskapet, jeg er frisk som en fisk - Nei, heldigvis tror jeg at majoriteten av norges befolkning vet bedre nå altså.
|
|
|
#22 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Foreldre må få lov å rise barna
Det betyr vel bare at utsagnet hans er feil. Han har jo tatt skade av det, nettopp fordi han viderefører volden og i tillegg synes det er helt greit. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foreldre må få lov å rise barnaJadda, deng i vei på ungene, så får vi se åssen den oppvoksende generasjonen blir... |
|
|
|
|
|
#24 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foreldre må få lov å rise barna
Viser ikke utspillet at han har tatt skade av det da? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Foreldre må få lov å rise barnaJeg greier ikke bli provosert eller sjokkert. Gretne gamle gubber vil alltid mene at vi ungdommene ikke vet hva vi driver med ang barneoppdragelse. At noen av disse skulle ha omløp nok til å forstå eller makte å sette seg inn i at det finnes en alternativ løsning enn den de opplevde selv - det har jeg aldri hatt troen på likevel. |
|
|
|
![]() |
|
|